Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رفعت اله حمزه ئی رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین روز چهارشنبه در نشست هماهنگی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی که با حضور اعضا در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با قدردانی از همکاری پلیس راهور در پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۶۹ پرونده در سطح شهرستان ها برای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از این تعداد پرونده تشکیل شده هزار و ۶۹۲ پرونده توسط پلیس راهور و جهاد کشاورزی بازدید شده که برای ۸۵۰ دستکاه منجر به صدور پلاک شد.

حمزه ئی تصریح کرد: از این تعداد پرونده برای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی ۷۷۰ پرونده در شهرستان بوئین زهرا، ۷۱۲ پرونده در تاکستان، ۳۰۲ پرونده در البرز ، ۴۰۰ پرونده در آوج، ۳۵۰ پرونده در آبیک و ۵۳۵ پرونده در شهرستان قزوین تشکیل شده است.

این مسئول در پایان از تراکتورداران استان قزوین خواست :برای بهره مندشدن از تخفیف بیمه و بخشودگی جریمه در اسرع وقت و تا قبل از اتمام فروردین ماه سال آینده به نمایندگی های بیمه سطح استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها استان قزوین اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین اراضی کشاورزی استان قزوین اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم