Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌دنبال شیوع کرونا ویروس در کرمانشاه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه رازی تا پایان اسفند تعطیل شد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، فعالیت‌های آموزشی دانشگاه رازی به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تا پایان اسفندماه 1398 تعطیل شد و تقویم جدید آموزشی برنامه‌ریزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به موکول شدن برگزاری جلسات درسیِ باقی‌مانده تا پایان اسفند به ماه‌های آغازین سال‌ 1399 پس از مشخص‌شدن وضعیت تشکیل کلاس‌های جبرانی، تقویم جدید آموزشی دانشگاه رازی در پایان فروردین 1399 اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی: با کرونا مثل سرماخوردگی برخورد کنید / 90 درصد ‌مبتلایان بدون مراجعه به پزشک بهبودی کامل را تجربه می‌کنند + فیلمکاهش رشد پیش بینی شده برای اقتصاد جهان به دلیل کروناشیفت عصر بانک‌های استان اردبیل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد

به‌ جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری جلسات دفاعیه‌ دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا پایان اسفند 1398  لغو اعلام می‌شود.

دانشجویانی که در سامانه‌ گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان پس از تعطیلات نوروز در نخستین زمان ممکن برگزار خواهد شد. 

مقرر شده فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله‌ دفاع در «اسفندماه» لحاظ شود.

انتهای پیام/832/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزشی دانشگاه رازی تا پایان اسفند تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد