Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: در پی بارش باران در روز گذشته ششم اسفند ماه هیچ‌گونه سیلی در استان رخ نداد و تنها شاهد آب‌گرفتگی در برخی از روستاهای استان قزوین بودیم.

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید طی روز گذشته به دلیل اینکه در فروردین‌ماه ۹۸ اقدامات خوبی برای جلوگیری از بروز سیل انجام دادیم با بارندگی روز گذشته ششم اسفند تنها آب‌گرفتی رخ داد که طبیعی است؛ ما هرچه لایروبی انجام دهیم شاخ و برگ درختان و نخاله‌های ساختمانی که مردم در مسیر رودخانه‌ها می‌ریزند موجب آب‌گرفتگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آب‌گرفتگی در روستای داغلان در بخش مرکزی تاکستان و انتهای رودخانه یالیان را شاهد بودیم که این اتفاق به دلیل دستکاری غیرمجاز مسیر رودخانه توسط کشاورزان دور از چشم دستگاه‌های نظارتی بود. همچنین شب گذشته در روستای شهرستانک از توابع بخش ارداق نیز شاهد آب‌گرفتگی بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: داخل شهر الوند نیز شاهد آب‌گرفتگی بودیم که آب از فاضلاب‌ها بیرون زده بود و خوشبختانه مشکل خسارت باری را شاهد نبودیم.

مهدیخانی عنوان کرد: کلیه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری و هماهنگی و مقابله با بحران همه در آماده‌باش هستند و به دستگاه‌ها اخطار داده شده است تا آماده باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب گرفتگی معابر اخبار سیلاب استان قزوین آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه در سطح استان قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین طی روز های آینده اظهار داشت: از روز جمعه تا صبح روز شنبه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان قزوین فعال بوده و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ در برخی نقاط استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارش باران در سطح منطقه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی پیش بینی شده و از رانندگان تقاضا می شود نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

عضو ستاد فرماندهی مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: آب‌گرفتی معابر عمومی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و همچنین احتمال خسارت به سازه های سبک و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در طی روز های آینده پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطر نشان کرد: هشدارهایی از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین صادر شده است، که نیاز است مردم نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: کشاورزان قزوینی تمهیدات لازم را طی روزهای آینده اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد
  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم