Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@22:46:24 GMT

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اتهامات زنوزی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۴۹۴

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسین قدوسی در واکنش به صحبت‌های عجیب زنوزی مالک باشگاه تراکتور در خصوص باشگاه پرسپولیس، نام این باشگاه و اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت:

 

    این اولین بار نیست که زنوزی علیه پرسپولیس صحبت می‌کند و آخرین بار هم نیست. هر زمانی که تراکتور نتیجه نمی‌گیرد، زنوزی علیه پرسپولیس اظهارنظر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:

    آقایان کلی هزینه کردند، تیم‌شان نتیجه نگرفته و عادت کرده‌اند که ناکامی‌هایشان را به پرسپولیس نسبت بدهند که این رفتار اصلاً درست نیست.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:

    پرسپولیس یک نام اصیل است که ریشه در تاریخ دارد که کسی نمی‌تواند به آن ایراد بگیرد. اتفاقاً تراکتور اسمی خارجی است که روی باشگاه آقایان است. متأسفانه یا خوشبختانه آقایان برخی اوقات صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که فقط برای هواداران‌شان خوشایند باشد و بین آنها محبوب شوند، اما عملاً کاری می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که سوژه همه کابران فضای مجازی می‌شوند.

 

قدوسی در ادامه تأکید کرد:

    حتی تعداد زیادی از هواداران تراکتور هم می‌دانند که این آقا چرا این حرف‌ها را می‌زند، ولی هیچوقت با این حرف‌ها برخورد نمی‌شود.

 

وی در پایان گفت:

    امیدواریم فدراسیون فوتبال با اتهامات واهی که به پرسپولیس زده می‌شود، برخورد کند. آقای زنوزی و دیگران قبلاً حرفی از مهندسی نتایج پرسپولیس زدند که نه سند رو کردند و نه اصلاً سند دارند. آقایان عادت کرده‌اند که برای توجیه ناکامی‌های‌شان به این و آن اتهام بزنند. واقعاً این رفتار و این ادبیات جای تأسف دارد و امیدواریم که یکبار برای همیشه با آقایان برخورد شود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین قدوسی بازیکن ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با ورزش سه در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899101

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم