Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون فعالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید صنایع دستی به فعالان صنایع دستی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت : صنعتگرانی که از تسهیلات ارائه شده بهره مند شده اند در رشته های گلیم بافی، پته دوزی، حصیربافی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و غیره فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان تصریح کرد: تسهیلات اعطایی به صنعتگران و فعالان صنایع دستی استان کرمان از محل منابع مرکز توسعه و کسب و کار، صندوق کار آفرینی امید، کمیته امداد و بهزیستی بوده است که امیدواریم در سال آینده شاهد همکاری بیشتری از سوی نهادهای مرتبط با حوزه صنایع دستی باشیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد بیشتری از صنعتگران صنایع‌دستی از حمایت های مالی بهره مند شده اند، افزود: رفع بخشی از مشکلات صنعتگران صنایع دستی استان کرمان با پرداخت تسهیلات امکان‌پذیر خواهد بود.

فعالی با اشاره به اینکه امیدواریم با رشد و توسعه صنایع دستی گام‌های موثری در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برداشته شود، عنوان کرد: هنگامی که این صنعت رو به رشد جایگاه واقعی خود را در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیدا کند آنگاه می توان به عنوان محور توسعه استان از آن بهره کافی برد.

برچسب‌ها کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان میراث فرهنگی کرمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد