Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌‌‌‌‌‌‌حسن مصدق، در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش قیمت زنجبیل، لیمو و سیر در بازار مشهد خبر داد و گفت: امروز با کاهش ۱۵ درصدی این محصولات در بازار خرده فروشی مشهد مواجه بودیم.

وی ابراز کرد: به دلیل تأثیراتی که برای این محصولات در بیماری کرونا عنوان شده، تقاضا در بازار مشهد بالا رفت و دیروز شاهد افزایش قیمت زنجبیل، لیموترش و سیر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدق با اشاره به قیمت این اقلام در روز گذشته، اعلام کرد: قیمت زنجبیل در بازار دیروز تا ۱۰۰ هزار تومان، سیر تا ۶۰ هزار تومان و لیمو تا ۲۰ هزار تومان هم رسید؛ البته خریدی که خرده فروش از میدان بار داشته با افزایش قیمت مواجه بوده و همین امر باعث شده تا در خرده فروش‌ها هم شاهد افزایش باشیم.

وی ابراز کرد: ما به صنف خود گفته‌ایم که در کالاهای اساسی مردم تا جایی که می‌توانند کمتر از سود مصوب را در قیمت‌های خود لحاظ کنند تا تنش بازار در چنین اوضاعی کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار مشهد، علت این افزایش قیمت را افزایش تقاضا و البته عدم ارائه محصولات توسط برخی در میدان بار و نگهداری آن‌ها در انبار خبر داد.

وی از مسئولان مربوطه خواست تا نسبت به برخورد با افرادی که در چنین شرایطی اقدام به احتکار محصولات و نگه داشتن آن‌ها در انبار می‌کنند، برخورد سختی داشته باشند.

کد خبر 4863755

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا بازار میوه و تره بار مشهد زنجبیل لیمو ترش انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر