Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز گفت: هتل آپارتمان روستای شال خلخال قبل از ایام عید امسال تجهیز می‌شود و این مجموعه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عید نوروز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: این هتل آپارتمان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات به این مجموعه پرداخت شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: این هتل آپارتمان دارای ۱۱ واحد و ۲۲ تخت است که با تجهیز واحد‌های اختصاصی آن ظرفیت آن به ۳۰ نفر خواهد رسید.

کیسان گفت: این مجموعه گردشگری برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است که باعث رونق اقتصادی این روستا نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث هتل میراث فرهنگی روستای شال گردشگران عید نوروز هتل آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟