Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی آبی های لندن می گوید بازی پیچیده ای را در مقابل بایرن مونیخ تجربه کرده است.

طرفداری - شب گذشته (25 فوریه) دو تیم چلسی-بایرن مونیخ از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 0 باواریایی ها به پایان رسید. اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی اما، پس از بازی گفت و گویی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش GFFN، ژیرو پس از شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت: 

شب سختی بود. بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی داشت و ما باید با حقیقت مطلب رو به رو شویم. ما در نیمه اول توانستیم با آن ها رقابت کنیم و هر دو طرف نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. در نیمه دوم اما، آن ها سرعت ضد حملاتشان را بیشتر کردند و موفق شدند که در 3 دقیقه، 2 گل به ثمر برسانند و از لحاظ روانی برای ما کار سختی بود که به بازی بازگردیم. وقتی موفق می شوید توپ را از تیمی که مالکیت قابل توجهی در بازی داشته است بگیرید، سخت می توانید که بازی خوبی ارائه دهید و شخصیت و روحیه خود را در سطوح بالا نگه دارید. بایرن شایسته پیروزی بود. من هرگز تسلیم نمی شوم اما طبیعتا کار بسیار مشکلی خواهیم داشت. ما باید 3 گل در خانه آن ها بزنیم و این تقریبا یک ماموریت غیرممکن به حساب می آید. به هر حال، در آنجا برای گلزنی تلاش خواهیم کرد، نمایش تهاجمی تری خواهیم داشت و با آزادی بیشتر و فشار کمتری بازی خواهیم کرد

او در ادامه گفت: 

آن ها تیمی با ترکیب فوق العاده هستند. ما سعی کردیم با همان انرژی که در مقابل تاتنهام قرار گرفتیم، وارد بازی شویم و این موضوع در نیمه اول جواب داد اما در نیمه دوم، اشتباهات کوچکی انجام دادیم. در این سطح شما تاوان اشتباهاتتان را پس خواهید داد. حتی اگر می توانستیم بهتر دفاع کنیم، آن ها بازهم حرکات سریعی داشتند. وقتی در مقابل تیمی قرار می گیرید که از شما بهتر بازی می کند، باید واقع بین باشید و اینگونه فکر کنید. به شخصه بازی پیچیده ای را تجربه کردم. سعی کردم به هم تیمی هایم کمک کنم اما توپ های بسیار کمی در محوطه جریمه آن ها به من رسید. شب های اینچنینی برای مهاجمان ناامید کننده است. طبیعت من این است که همواره ادامه دهم و هیچگاه تسلیم نشوم. ما چهار روز بعد، یک بازی دیگر خواهیم داشت و باید به آن فکر کنیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم