Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون تمامی مردم سراسر جهان، به خصوص کشورهای آلوده به "کرونا ویروس" سخت منتظر شنیدن خبر ساخت واکسن قطعی برای این ویروس هستند.

با توجه به شیوع کروناویروس،  شرکت "مدرنا"(Moderna) خبر داد که نسخه آزمایشگاهی این واکسن را برای آزمایشات اولیه به مسئولان عالی سلامت آمریکا ارسال کرده است. شیشه‌های کوچک این واکسن به "موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار ایالات متحده آمریکا"(NIAID) ارسال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت "مدرنا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ما شیشه‌های واکسن "mRNA-۱۲۷۳" را به "مؤسسه ملی سلامت"(NIH) ارسال کردیم تا فاز اولیه مطالعاتی آن در آمریکا انجام شود.

قرار است محققان موسسه ملی سلامت آمریکا(NIH) آزمایشات فاز انسانی این واکسن را انجام دهند.

موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های واگیردار آمریکا(NIAID)، یکی از ۲۷ موسسه تشکیل دهنده موسسه ملی سلامت آمریکا(NIH) است که همگی زیر نظر وزارت بهداشت این کشور فعالیت می‌کنند.

در حال حاضر دانشمندان سراسر جهان به دنبال ساخت واکسن "کرونا ویروس" هستند و البته که تنها زمان ثابت خواهد کرد کار تحقیقاتی کدامیک از آنها مسمر ثمر واقع خواهد شد.

انتظار می‌رود که آزمایشات بالینی این واکسن اواخر ماه آوریل انجام شود. اگر این آزمایش‌ها موفقیت آمیز پیش رود، وضع مقررات و مطالعات عمیق‌تری را به دنبال خواهد داشت. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که این واکسن تا سال آینده آماده توزیع نخواهد شد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1357423

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا موسسه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور