Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:14:05 GMT

مجیدی مخالف حضور مظلومی در استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۸۱۰

مجیدی مخالف حضور مظلومی در استقلال

سرمربی استقلال با برکناری سرپرست تیمش مخالفت کرده است تا یک بار دیگر مشخص شود شکاف عمیقی بین او و مدیران باشگاه وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته شب شلوغ و پرخبری را پشت سر گذاشت که یکی از آنها برکناری سعید رمضانی و جایگزینی پرویز مظلومی در سمت سرپرستی تیم فوتبال استقلال بود.

 

سعید رمضانی به دلیل آنچه عدم اختیار خواند حاضر نشد استقلال را در سفر به کویت برای بازی با الاهلی همراهی کند و بعد از آن هم مصاحبه تندی علیه مدیران باشگاه انجام داد تا حالا عبدالرضا موسوی از پذیرفته شدن استعفای او خبر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با این حال از استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی با برکناری سعید رمضانی مخالفت کرده است و قرار است او به همراه تیم به سیرجان سفر کند، سرمربی استقلال دقایقی پیش با انتشار یک استوری حمایتی از ادامه همکاری با سرپرست فعلی استقلال خبر داد تا مشخص شود شکاف بزرگی بین سرمربی با مدیران باشگاه وجود دارد.

 

 

البته این موضوع این را هم نشان می دهد که مجیدی تمایلی به حضور پرویز مظلومی روی نیمکت تیمش ندارد، فردی که در لیگ یازدهم سرمربی اش بوده است اما سرمربی فعلی آبی ها ترجیح می دهد با کادر فعلی خود به کارش ادامه بدهد.

 

پیش از این مجیدی با حضور صالح مصطفوی در کمیته انضباطی باشگاه مخالفت کرده بود، عضو کادر فنی آبی ها که چندی پیش از امکانات باشگاه انتقاد کرده بود.

 

همه این ها نشان می دهد ارتباط فرهاد مجیدی با مدیران فعلی استقلال خوب و مناسب نیست، موضوعی که می تواند برای استقلال در راه موفقیت در سه جام پیش رو مشکلاتی را ایجاد کند.

 

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش،احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مهدی محمدنبی معاون اول رئیس فدراسیون فوتبال، علی خطیر و رضا درویش مدیرعاملان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره دو باشگاه حضور داشتند. 

طبق توافق صورت گرفته ۸۵ درصد از سهام دو باشگاه روز دوشنبه سوم اردیبهشت از طریق بازار سهام فرابورس به متقاضیان واگذار شد که بر این اساس پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام ۴ شرکت هلدینگ خلیج فارس متقاضیان خرید سهام باشگاه استقلال و ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس بودند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد