Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:57:08 GMT

هیچ مورد مثبتی از کرونا در خراسان جنوبی نداریم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۸۲۵

هیچ مورد مثبتی از کرونا در خراسان جنوبی نداریم

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هیچ مورد مشکوکی از کرونا در خراسان جنوبی مشاهده نشده و اخباری که در این حوزه منتشر می‌شود کذب است.

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان ولیعصر به عنوان مرکز اصلی ارجاع و بستری بیماران مشکوک کرونا در بیرجند، آماده خدمت‌رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بیمارستان ناحیه‌های خاصی برای درمان و ورود بیماران درنظر گرفته شده است، افزود: امروز درمان تایید شده برای بیماران کرونا توسط وزارت بهداشت ارسال شده و داروها در دسترس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از بروز این بیماری جلوگیری شود و از این مرحله از بحران را به سلامت پشت سر بگذاریم.

دهقانی با بیان اینکه مردم از سفرهای غیرضروری به خصوص به استان قم بپرهیزند، اظهار کرد: تیم‌های گشت دانشگاه علوم پزشکی بر داروخانه‌ها نظارت دارند و مروم می‌توانند شکایات خود را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

وی یادآورشد: مردم به هیچ عنوان شایعات فضای مجازی را باور نکرده و اخبار را تنها از مراجع رسمی وزارت بهداشت دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است