Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@11:52:16 GMT

واکنش تراکتور به صدور رای پرونده فروزان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۹۸۶۲

واکنش تراکتور به صدور رای پرونده فروزان

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد حکم تبرئه محسن فروزان در دادسرای فرهنگ و رسانه ربطی به شکایت این باشگاه ندارد و این پرونده در کمیته اخلاق در جریان است.

به گزارش مشرق، مصطفی کاراندیش درباره تبرئه محسن فروزان از اتهام شرط‌بندی اظهار داشت: رأی منتشرشده از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه مربوط به شکایت کیفری قانون مجازات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شکایت اصلاً باشگاه تراکتور به‌عنوان شاکی مطرح نبوده و یک ارگان دیگر شاکی بود.

وی در ادامه افزود: شکایت باشگاه تراکتور در کمیته اخلاق در جریان است. بعضاً ممکن است یک عمل جرم نباشد، اما تخلف فوتبالی باشد. حالا ما نمی‌دانیم کمیته اخلاق با تأثیر از حکم دادسرای فرهنگ و رسانه در رأی‌اش تفاوت ایجاد می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

صدور حکم فروزان در پرونده شرط‌بندی

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی حکم کمیته اخلاق صادر خواهد شد؟»، گفت: کمیته اخلاق چند ماه پیش آخرین دفاعیه را از طرفین دریافت کرد و قرار بود پرونده به دیوان حکمیت ارسال و رأی صادر شود. هنوز در مورد شکایت ما اظهارنظر نشده است، اما نمی‌توانیم بگوییم حکم دادسرای رسانه در رأی کمیته اخلاق هم تأثیرگذار خواهد بود یا خیر.

کاراندیش در ادامه درباره حاشیه‌های ایجاد شده توسط آنتونی استوکس در تیم پرسپولیس و غیبت این بازیکن در تمرینات تصریح کرد: ما این اتفاقات را پیش‌بینی کرده بودیم و گفتیم ای‌ کاش با ما مشورت کنند. این بازیکن به غیر از مسائل حرفه‌ای،‌ مسائل اخلاقی هم داشت. حتی به 19 مورد خروج غیرقانونی او از کشور به بهانه‌های مختلف هم اشاره کرده بودیم. در زمان جذب استوکس توسط پرسپولیس، یکی از مدیران روابط عمومی این باشگاه اراجیفی را در مورد صحبت‌های من منتشر کرد، اما خدا را شکر الان به این نتیجه رسیدند که حرف‌های من صحت داشت.

وی درباره محرومیت سه جلسه‌ای مسعود شجاعی از سوی کمیته انضباطی نیز یادآور شد: ما به این مسئله ورود کرده‌ایم. استوری شجاعی اصلاً ربطی به بازی با گل‌گهر ندارد و به بعد از بازی با پرسپولیس مربوط است. هیچ اشاره مستقیمی هم به هیچ چیز ندارد و به یکسری اتفاقات داخلی باشگاه ربط دارد. در شأن فدراسیون فوتبال هم نیست که دستمزد کاپیتان تیم ملی را که سال‌ها زحمت کشیده را به این صورت بدهد. مدارک و مستنداتی داشتیم که به کمیته استیناف ارسال کردیم و امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد. رأی صادره هم قابل تجدیدنظر است و خواستیم سریعاً آن را تعلیق کنند. شجاعی به داور اعتراض کرد و جریمه آن را هم با کارت قرمز دریافت کرد. محرومیت اضافه بر این، برخلاف عرف، رویه و اخلاق است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا محسن فروزان تراکتور شرط بندی در فوتبال باشگاه تراکتور کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • شرایط صدور دستور موقت
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد