Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دادگستری البرز، علی بستامی با اشاره به بازدید از ضلع غربی شهرک صنعتی اشتهارد، کل مسیرهای سیلاب شهرک و ضلع غربی شهرستان افزود: این بازدید با هدف پیشگیری از صدمات جانی و مالی به مردم مسیر سیلاب، صدمه به زیر ساخت های شهرک و شهرستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بازدید مشکلاتی مشاهده شد که به به دستگاه های خدمات رسان، شرکت شهرک ها و شرکت خدماتی دستور داده شد به فوریت با تخصیص تجهیزات لازم نسبت به رفع ایرادها اقدام که با برطرف شدن این مشکلات، خطر سیلاب در شهرستان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی شرکت شهرک های صنعتی البرز برای پیشگیری از سیلاب

محمد امین فرشی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در این بازدید گفت: در پی هشدار ستاد مدیریت بحران استان، کمیته مدیریت بحران شهرک ها  و نواحی صنعتی البرز احتمالی با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه برای مواجهه احتمالی با سیلاب یا هر گونه حادثه احتمالی تشکیل جلسه داده است.

اگر چه برای لایروبی جدول ها و باز کردن مسیر آب های سطعی اقداماتی صورت گرفته است، اما با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی استان، لازم بود که نسبت به بازبینی مجحدد و رفع ایرادهای احتمالی، اقدامات لازم اجرا شود.

ایجاد مانع خاکی در ورودی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های استان یکی از اقدامات اولیه پیشگیرانه بود که در دستور قرار گرفت و اقدام  های خوبی نیز به این منظور لحاظ شده است.

وی ادامه داد: شناسایی مناطق آبگیر جدید در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی، افزایش ارتفاع سیستم های گرمایشی، پنل های برق و موتورخانه،  قطع برق وسایل غیر فعال،  هدایت آب های سطحی به حاشیه واحدها و مانعت از ورودسیلاب به واحدهای صنعتی از جمله اقداماتی است که با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب در شهرک صنعتی اشتهارد انجام شده است.

شهرک صنعتی اشتهارد با بیش از ۲ هزار واحد صنعتی به عنوان بزرگ واحد صنعتی در کشور است.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز جدول دستگاه قضایی روابط عمومی مدیر عامل شرکت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا چهارشنبه یک سامانه بارشی در استان فعالیت خواهد داشت.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز یکشنبه  ۱۶ اردیبهشت آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری است و در برخی ساعات شاهد وزش باید هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از فردا شاهد ورود جبهه جدید بارشی به استان هستیم که رگبار و بارش پراکنده باران در اکثر مناطق استان را به دنبال دارد.

وی ابراز کرد: ورود این جبهه به استان کاهش محسوس دما را به دنبال دارد به طوری که در اغلب مناطق استان شاهد کاهش چهار تا هفت درجه‌ای دما خواهیم بود.

وی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این جبهه بارشی تا چهارشنبه مهمان البرز است و بعد از آن انتظار می‌رود مجددا آسمانی صاف داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: طی سه روز آینده میانگین بیشینه دما به ۲۰ و کمینه آن نیز به هفت درجه بالای صفر برسد و البته شدت کاهش دما در ارتفاعات استان بیشتر است.

بهاروند احمدی افزود: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا ۱۰ متر در ثانیه متغیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز