Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:07:49 GMT

ثبت‌نام حج تمتع از ۹ اسفندماه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۰۶۴۶

ثبت‌نام حج تمتع از ۹ اسفندماه آغاز می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام حج تمتع ودیعه گذاران از ۹ اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود.

یوسف آقابزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تاریخ ثبت‌نام حج تمتع گفت: متقاضیان ثبت‌نام حج در چهارمحال و بختیاری می‌توانند تا آخر فروردین‌ماه سال آینده نسبت به تکمیل و پیش ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: افراد می‌توانند از روز جمعه ۹ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح به سامانه reseve.haj.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این متقاضیان تا یک هفته بعد از ثبت‌نامشان فرصت دارند مدارک خود را به کاروان تحویل دهند، خاطرنشان کرد: در صورت عدم تحویل مدارک کاروان‌ها از اولویت‌هایی که تا ۱۵ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کرده‌اند، برای تکمیل ظرفیت خود استفاده می‌کنند.

آقابزرگی با اشاره به اعزام کاروان‌های حج تمتع از اوایل تیرماه سال آینده بیان کرد: سه کاروان به حج اعزام خواهد شد ولی تعداد افراد کاروان‌ها هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص سفرهای عتبات عالیات نوروزی عنوان کرد: ثبت‌نام و اعزام عتبات عالیات نوروزی به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده و هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.
انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تمتع حج و زیارت چهارمحال و بختیاری آقابزرگی ثبت نام حج حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری