Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای 33 شهر کشور به 30 درجه سلسیوس و بیشتر از آن رسید که در این بین 14 شهر سیستان و بلوچستان گرمترین روز از آغاز زمستان را تجربه کردند.

محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا اظهار د اشت: همانطور که انتظار می رفت با تقویت جریانات شمالی در سطح استان، افزایش دما در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و حداقل دمای 11 شهر استان به 30 درجه و بیشتر رسید و راسک با دمای 33.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 درجه دومین شهر گرم کشور شد.

وی ادامه داد: شبانه روز گذشته گرمترین روز سیستان و بلوچستان از آغاز زمستان تا کنون بوده است که حداقل بیشترین دمای 14 شهر از ابتدای دی ماه تا کنون ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهرهای زاهدان، ایرانشهر، خاش، دلگان، راسک، زابل، زهک، هامون، هیرمند، سیب سوران، مهرستان، میرجاوه، نصرت آباد و نیکشهر گرمترین روز از شروع فصل زمستان تا کنون را سپری کردند.

حیدری ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از فردا وزش بادهای سرد شمالی در پنج شهرستان شمالی استان و با شدت کمتر در نوار شرقی آغاز می شود که پیش بینی می شود با ریزش هوای سرد از عرض های بالا دمای هوا به صورت موقت بین 7 تا 12 درجه سلسیوس کاهش یابد.

وی اضافه کرد: کاهش دما از روز پنج شنبه در شمال و از روز جمعه در نواحی مرکزی روی می دهد و پیش بینی می شود تا شنبه ادامه داشته باشد.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: از روز شنبه مجدد روند افزایش دمای هوا در استان آغاز می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرمترين سيستان و بلوچستان هواشناسي سیستان و بلوچستان گرمترین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته