Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:31:27 GMT

۳۳ واحد مسکونی در شهرستان الیگودرز تخریب شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۲۸۲

۳۳ واحد مسکونی در شهرستان الیگودرز تخریب شد

فرماندار الیگودرزبا اشاره به خسارت گسترده بارش باران سیل آسا و برف در شهرستان الیگودرز، افزود: ۳۳ واحد مسکونی در شهرستان الیگودرز تخریب و یا خسارت دیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حمید کشکولی» امروز(7 اسفند) در جمع خبرنگاران، افزود:  در پی بارش های سیل آسا و برف در شهرستان الیگودرز تاکنون خسارت های زیادی در این شهرستان برجای مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار الیگودرز با اشاره به خسارت های گسترده بارش های اخیر در بخش کشاورزی و زیرساخت های این شهرستان، گفت:  33 واحد مسکونی در شهرستان الیگودرز تخریب  و یا دچار خسارت گسترده شده است.

 

وی با بیان اینکه امداد رسانی به مردم در این شهرستان ادامه دارد، افزود: توسعه جهیزات بویژه ماشین آلات و امکانات برای  برف روبی در بیشتر مناطق شهرستان الیگودرز و بازسازی راه ها ضروری  است.

 

کشکولی ادامه داد: در پی بارندگی های شب گذشته و امروز، راه ارتباطی بخش های ززو ماهرو و ذلقی با مرکز شهرستان بطور کامل قطع شده است.

 

وی با ادامه داد در بخش راه‌های بین روستایی نیز راه روستایی دهستان ماهرو به شول آباد و امامزاده محمد بن حسن(ع) و دستگرد به بزنوید قطع شده است.

 

فرماندار الیگودرز با اشاره به بارش برف سنگین در شهرستان الیگودرز، افزود: کار امداد رسانی با مشارکت نیروهای امدادی در این شهرستان در حال انجام است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: الیگودرز بارش برف شهرستان الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب