Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :سه معاونت خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی و توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ اقدامات پیشگیرانه و محافظتی مختلفی را برای جلوگیری از ابتلا و همچنین پیشگیری هرچه بهتر شهروندان و کارکنان این منطقه در برابر ویروس کرونا انجام داده اند که این اقدامات فوریتی، تا پایان یافتن دوره این اپیدمی در کشورمان نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتداد :سه معاونت خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی و توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ اقدامات پیشگیرانه و محافظتی مختلفی را برای جلوگیری از ابتلا و همچنین پیشگیری هرچه بهتر شهروندان و کارکنان این منطقه در برابر ویروس کرونا انجام داده اند که این اقدامات فوریتی، تا پایان یافتن دوره این اپیدمی در کشورمان نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش امتداد ، معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اقدامات شاخصی از جمله شستشو، سم پاشی و ضدعفونی کردن اسکان های کارگری؛ آموزش های مستمر و تحویل ماسک و دستکش و ژل ضدعفونی به کارگران این حوزه؛ شستشوی مرتب ایستگاه های اتوبوس و مراکزی که دارای بیشترین تردد شهروندان هستند؛ ضدعفونی کردن مستمر فضای مقابل مراکز درمانی و بیمارستانی منطقه۲۱ را انجام داده که این اقدامات تا اطلاع ثانوی نیز ادامه خواهد داشت.
بنا بر این گزارش در همین راستا، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ نیز اقدام به برپایی دوره های آموزشی پیشگیرانه برای شهروندان از طریق خانه های سلامت سراهای محله؛ اطلاع رسانی مجازی از طریق شبکه های اجتماعی برای شهروندان و همکاران؛ ضدعفونی کردن ساختمان های سرای محله؛ ارائه آموزش های لازم به پرسنل ایستگاه های آتش نشانی محدوده؛ توزیع ماسک و دستکش در سرای محله ها؛ نصب اینفوگرافی در ساختمان های ستادی و نواحی و … کرده است.
لازم به ذکر است؛ معاونت توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ همچنین، طی ایام شیوع فراگیر بیماری ویروسی کرونا، نسبت به انجام مواردی از جمله تشکیل کلاس آموزشی پیشگیری از کرونا ویژه نیروهای خدماتی این منطقه، برپایی دوره آموزشی مجازی کرونا برای کلیه همکاران، تحویل ماسک و دستکش و ژل و محلول ضدعفونی به نیروهای خدماتی، ضدعفونی مکرر سطوح و دستگیره ها با استفاده از محلول های الکل دار توسط نیروهای خدماتی و … اقدام کرده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان خود در ۳۴ سال گذشته رسیده است.

به گزارش ایسنا، وزارت دارایی ژاپن آمادگی خود را برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین اعلام کرد.

نرخ ین ژاپن به پایین‌ترین سطح ۱۵۵ ین در برابر دلار از ژوئن ۱۹۹۰ کاهش یافت و بر اساس داده‌های معاملات ارز الکترونیکی در بورس توکیو، دلار به ۱۵۵.۰۸-۱۵۵.۱۱ ین صعود کرد.

وزارت دارایی ژاپن برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین آماده می‌شود.

به نقل از بیزنس، فعالان بازار به این مورد تمرکز کردند که این وزارتخانه مداخلات ارزی انجام می‌دهد یا خیر.

با توجه به سابقه این مورد، اقداماتی به ویژه در اکتبر ۲۰۲۲ انجام شد، زمانی که نرخ به ۱۵۱.۹۴ ین در برابر دلار کاهش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا