Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@06:28:12 GMT

چگونه برای خرید مبلمان برای جهیزیه اقدام کنیم؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۱۳۹۴

می‌توانید قبل از شروع کارهای عروسی برای خود برنامه داشته باشید تا بتوانید با سوالاتی مثل چطور لباس عروس انتخاب کنیم مواجه نشوید و بدانید کجا چه کاری را باید انجام دهید. می‌توانید بسیار آسان سراغ اوریسا بروید و کارهای مربوط به انتخاب سالن زیبایی و تالار و باغ تالار را انجام دهید. ابزارهایی که کار برنامه ریزی عروسی را آسان می‌کنند، مانند گنج می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوریسا کار انتخاب سالن زیبایی و تالار را برای عروس و دامادها بسیار آسان کرده است. اما اکنون زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید چگونه می‌خواهید خانه جدید خود را مبله کنید.

قبل از آماده کردن مقدمات خرید مبلمان، پیدا کردن خانه چه برای اجاره و چه برای خرید بسیار زمان‌بر است، و به همین دلیل شاید پروسه خرید مبلمان را به تعویق اندازد. هنگام خرید مبلمان برای جهیزیه، همان توصیه‌های قدیمی را به ما می‌گویند: خیلی هزینه نکنید، سراغ دلخواه خود بروید و صبور باشید، بسیار کمک حال شما خواهند بود. همیشه صبور باشید. همه این توصیه‌ها عالی هستند، اما وقتی می‌خواهیم شروع به ساخت خانه جدید خود برای عروسی کنیم، چه اقدامات عملی می‌توانیم انجام دهیم؟ این راهنما به شما کمک می‌کند که روند خرید مبلمان را بسیار آسان‌تر از واقعیت آن کنید.

با تصور شروع کنید

قبل از شروع کار خرید مبلمان سراغ خانه خود بروید، مدتی وقت بگذارید تا خانه خود را با مبلمان خود تصور کنید. برای حدود 10 دقیقه به گوشه گوشه جاهایی که قرار است مبلمان قرار بگیرد نگاه کنید. به مواردی را که فکر می‌کنید در کنار مبلمان باید قرار بگیرند و به آنها برای زیباتر جلوه دادن چیدمان نیاز دارید، مانند سطل زباله، قاب عکس، آباژور و غیره نیز فکر کنید و آنها را در لیست خرید خود بیاورید.

ابتدا نیازها را در اولویت قرار دهید، سپس خواسته‌هایتان

گام بعدی برای خرید مبلمان برای جهیزیه این است که برای خود اولویت بندی قرار دهید. ممکن است برای هزینه کردن محدودیت بودجه داشته باشید. یک راه خوب برای رسیدن به لیست اولویت این است که، ابتدا به موارد ضروری توجه کنید. به عنوان مثال، لیست اولویت شما ممکن است شامل میز و صندلی آشپزخانه شود، بنابراین شما باید جایی برای غذا خوردن، یک تخت خواب برای خواب و یک دست مبل یا کاناپه راحتی برای نشستن داشته باشید. اینها اصلی‌ترین مبلمان برای خانه عروس است که در طول زمان می‌توان موارد بیشتر را به آنها اضافه کرد.

بنابراین ابتدا بودجه، سپس ملزومات اصلی را در خرید مبلمان در نظر بگیرید سپس سراغ موارد جانبی بروید.

بودجه خود را مشخص کنید

اینجاست که اولویت‌های شما با جنبه‌های مالی تزئین خانه جدید مطابقت پیدا می‌کند. وقت آن است که تعیین کنیم بودجه واقعی خرید مبلمان شما چقدر است. شاید اگر بخواهیم حد متوسط را در نظر بگیریم، خرید مبلمان به رقمی حدود 20 میلیون نیاز دارد. به عنوان مثال، خانه شما در حدود 70 متر باشد، به تخت خواب، یک دست مبلمان و میز ناهارخوری و در نهایت میز تلویزیون نیاز دارید. این بدان معناست که هزینه خرید مبلمان شما حداقل می‌تواند حدود 20 میلیون تومان شود.

این عدد همان‌طور که گفتیم می‌تواند حداقل باشد و بنا به نوع کیفیت، نوع برندی که خریداری می‌کنید و از همه مهم‌تر، نبود ثبات در بازار می‌توانید بالا و پایین شود.

برای اینکه به بهترین نتیجه برای پیدا کردن قیمت مبلمان و تنظیم بودجه خرید خود با آن بکنید، ابتدا در وب‌سایت‌ها به دنبال درآوردن قیمت باشید، سپس برای خرید حضوری به بازارهای مبل مراجعه کنید.

آن لیست اولویت را از قبل به خاطر دارید؟ اکنون که بودجه خود را مشخص کردید و می‌دانید که در ابتدا کدام اتاق‌ها باید مبله شوند، می‌توانید کالاهایی را که در مرحله 1 یادداشت کردید و برای هر اتاق دارای اولویت بالا بودند را، خریداری کنید.

در ادامه اوریسا توصیه‌ها و چند نکته برای داشتن بهترین معامله هنگام خرید مبلمان برای جهیزیه برای شما دارد:

به چرخه فروش فصلی توجه کنید. به عنوان مثال، اواسط زمستان ممکن است زمان مناسبی برای خرید مبلمان باشد، زیرا فروشگاه‌ها مدل‌های تابستان خود را برای فروش ویژه قرار می‌دهند. خرید مبلمان دست دوم. فروشگاه‌های عتیقه فروشی و همه مکان‌های فروش مبلمان دسته دوم بعضی اوقات مبلمانی دارند که شما آنها را در فروشگاه‌های لوکس نیز پیدا نمی‌کنید. بسیاری از عروس‌ها دوست دارند چیدمان خانه‌شان سبک قدیمی داشته باشد و برای چیدمان آن به مبلمانی به سبک قدیمی دارند. این کار می‌تواند هزینه را نیز کاهش دهد.

روی کیفیت بیش از کمیت متمرکز شوید

سرانجام، اجازه ندهید که آرزوی شما فقط برای پر کردن اتاق منجر به از دست رفتن سرمایه شود. همیشه هنگام خرید مبلمان برای جهیزیه آرزوی داشتن مبلمان با کیفیت را داشته باشد که مدت‌ها برای شما کار کند. به یاد داشته باشید که اولویت بندی اتاق‌ها و نیازها مهم‌ترین کار در روند خرید مبلمان است که باید بیشترین وقت را برای آن بگذارید، تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

برای اینکه در خرید باکیفیت مبلمان موفق باشید، می‌توانید از دوستان و آشنایان خود و تجربه خرید مبلمان توسط آنها نیز کمک بگیرید. از آنها در مورد مبلمانی که دارند و میزان کیفیت آنها سؤال کنید. دانستن این موارد می‌تواند به شما در خرید مبلمان ایده‌آل بسیار کمک کند.

علم دقیقی در مورد خرید مبلمان برای جهیزیه وجود ندارد و تمام این موارد تجربی و امتحان شده است. اما داشتن یک روند منظم در خرید مبلمان، ممکن است به شما آرامش خاطر بدهد و در این زمان پر هرج و مرج از زندگی به شما کمک کند. به خاطر داشته باشید نیازی نیست برای نداشت وقت به هر شکلی خانه خود را پر کنید.

از یک رویکرد هدفمند استفاده کنید و تمام توصیه‌های اوریسا در خرید مبلمان جهیزیه را در ذهن خود داشته باشید و یا آن را در جایی ذخیره کنید تا بتوانید برای این پروسه دشوار برنامه ریزی کنید.

منبع: اوریسا

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استرس زباله زیبایی هرج و مرج برنامه ریزی خرید مبلمان داشته باشید برای خرید توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا با تشریح گوشه‌ای از دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه‌ای اظهار کرد: پلیس به عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع بوده و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

وی با تاکید بر این که اقدامات و ماموریت‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ بخشی (نیمه آشکار و نیمه پنهان) به پروژه "سرویسِ اسکورت" و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.

به گفته منتظرالمهدی در فاز اول این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده که پرونده آن‌ها در دست اقدام و پیگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به "پروژه کینگ" که شبکه‌ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشور‌های ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آن‌ها با باندهایِ تجارتِ مستهجن و غیر اخلاقیِ خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، گفت: متاسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِربِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و ... تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و ... می‌کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سر شبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکو‌های تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: البته کار بر روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشور‌های آمریکای جنوبی و ساکنِ کشور‌های همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باند‌های فساد، فحشا و سایت‌های شرط بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهایِ مبتذلِ ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارجِ کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و بطور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایرِ راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

سخنگوی پلیس در ادامه به سراغ پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و ... می‌نمودند، رفت و گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیما خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی به پرونده "سایه" همان خانه‌ی فسادِ یکی از مناطق مرفه تهران که زیر شاخه‌های متعددی داشته ورود کرد که پس از رصد و پایشِ اطلاعاتی دقیقِ صورت گرفته در فاز یکِ این پرونده ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگی جغرافیایی یافته، اما تمرکز و عمده فعالیت‌ها در تهران بود نیز ۵ زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند