Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه  گفت: گرد و غبار دید افقی را در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به کمتر از ۲۰۰ متر رسانده است.

او  ادامه داد: همچنین گرد و غبار وضعیت هوای شهرستان دالاهو را در حالت اضطرار قرار داد و دید افقی در این شهرستان به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه هم اعلام کرد: بیشترین غلظت لحظه‌ای ثبت شده مربوط به قصرشیرین و به میزان ۱۲۹۹ میکروگرم بر مترمکعب هوا بوده است.
آذر، ولی زاده افزود:هم اکنون نیز غلظت ذرات معلق هوا در قصرشیرین حدود ۱۰۱۶ میکروگرم بر مترمکعب هوا است و شاهد کاهش تدریجی غلظت ذرات معلق هستیم.
به گفته، ولی زاده، میانگین شش ساعته (از ساعت یک بامداد تا هفت صبح) غلظت گرد و غبار در قصرشیرین نیز به ۵۷۰ میکروگرم بر مترمکعب هوا رسیده است.
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه یادآور شد: احتمال جابجایی این ریزگرد‌ها با وزش باد به سمت برخی شهرستان‌های دیگر استان وجود دارد.
میزان استاندارد ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکرو گرم بر متر مکعب هواست.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و غبار محیط زیست مدیریت بحران وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس