Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از جوانان عضو ستاد های ساماندهی امور جوانان کشور خواست تا در راستای ارتقای امنیت و بهداشت روانی جامعه بخصوص جوانان مناطق حاشیه ای، پویش آگاهی بخشی راه اندازی کنند و به این مناطق که کمتر مورد توجه قرار می گیرند توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح اله اسدی از لغو همه ستادهای ساماندهی امور جوانان کشور، نشست ها، کارگاه ها و همایش های این حوزه به جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا از این شرایط در جهت بهبود زیرساخت ها برای برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، جلسات و نشست ها به صورت مجازی و از راه دور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از جوانان عضو ستاد های ساماندهی امور جوانان کشور خواست تا در راستای ارتقای امنیت و بهداشت روانی جامعه بخصوص جوانان مناطق حاشیه ای، پویش آگاهی بخشی راه اندازی کنند و به این مناطق که کمتر مورد توجه قرار می گیرند توجه ویژه ای داشته باشند.

اسدی افزود: از جوانان عضو ستاد های ساماندهی می خواهم ضمن رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، در جهت آگاه سازی و آرامش مردم قدم بردارند و با فعالیت های موثر خود و هماهنگی کامل با نهاد های ذی ربط، از امنیت روانی جامعه محافظت کنند. ان شاءالله به زودی با کنترل کامل شرایط، روال جلسات و نشست ها به حالت عادی باز خواهد گشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسدی کرونا در ایران امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی