Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات این سازمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تاکسی های درون شهری و ایستگاه های تاکسی تبریز ضدعفونی می شوند.

به گزارش ایمنا، محمدحسین اکبرنژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور و اقدامات پیشگیرانه این سازمان در این خصوص گفت: با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تبریز و سازمان آتش نشانی اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از این بیماری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله اول به صورت گردشگری و روزانه تمام تاکسی‌های سطح شهر در ایستگاه‌های مختلف ضدعفونی می‌شود در مرحله دوم نیز ایستگاه‌های تاکسی ضدعفونی و سمپاشی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز افزود: این فرایند در شش یا هفت ایستگاه انجام می‌شود همچنین محل‌های ثابتی برای ضدعفونی تاکسی‌ها درنظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در داخل این سازمان و کارگاه‌های امانی آن امکانات شست وشو و ضدعفونی تاکسی‌ها وجود دارد و به رانندگان خدمات دهی می‌شود.

کد خبر 412423

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاکسی تبریز کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی در این رویداد فرهنگی نیز مانند تمامی رویدادها و مناسبت‌های ملی و مذهبی مشارکت دارد.

وی افزود: از روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه تا ۲۹ اردیبهشت ماه، ۶۰ دستگاه تاکسی ون و شاتل به صورت رایگان به بازدیدکنندگان در محوطه مصلی خدمات رسانی می‌کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه شاتل سرویس و ۴۰ دستگاه تاکسی ون کار خدمات رسانی به بازدیدکنندگان را برعهده دارند، گفت: ۱۰ دستگاه از این خودروها در درب شمال (مترو مصلی)، ۵ دستگاه تاکسی در پارکینگ بیرونی مصلی (خیابان خرمشهر)، ۱۰ دستگاه تاکسی در ورودی شماره ۴ و ۳۵ دستگاه تاکسی هم در ورودی اصلی مصلی (خیابان و مترو شهید بهشتی) به بازدیدکنندگان سرویس رسانی می‌کنند.

مالکی ادامه داد: همچنین با هدف آشنایی هموطنان حاضر در نمایشگاه دو دستگاه تاکسی برقی جدید در محوطه مصلی مستقر شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

کد خبر 6100817

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در اراک یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت
  • توسعه حمل‌ونقل عمومی در اهواز
  • خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز
  • بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی