Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار چمن سلطان گفت: ۲ منزل مسکونی، قسمتی از  دیواره‌های رودخانه ساحلی و چندین پل در شهر چمن سلطان تخریب شده است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

علی جعفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در الیگودرز اظهار داشت: بارش‌های چند روز گذشته خساراتی از جمله تخریب دو منزل مسکونی، قسمتی از دیواره‌های ساحلی رودخانه و چندین پل در شهر چمن سلطان را در پی داشت و هم اکنون شاهد بارش سنگین برف در شهر چمن سلطان هستیم، شب گذشته نیز 100 میلی‌متر بارش باران در این شهر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وقوع سیلاب‌های فروردین‌ماه که سبب وارد شدن خساراتی به منازل مسکونی، ابنیه و معابر شهری شده بود، تجربه‌ای شد تا ما بتوانیم تمامی نقاط بحرانی و دارای ضعف شهر را شناسایی و سریعا جهت مقابله با باران‌های احتمالی شروع به بازسازی و رفع کاستی‌های موجود کنیم.

آخرین وضعیت وقوع سیلاب در لرستان؛ از قطع گاز 2100 مشترک تا تخلیه 1000 واحد مسکونیتداوم بارش در لرستان؛ ساکنان حاشیه رودخانه‌ها منازل خود را ترک کنندشرحی از حال‌ و روز سیلابی لرستان؛ از خانه‌های تخریب‌شده تا شمارش معکوس آغاز سیل + تصاویر

شهردار چمن سلطان عنوان کرد: اقدامات مهمی از جمله لایروبی رودخانه شهر، شروع پروژه احداث و ساماندهی دیواره ساحلی رودخانه مرکزی شهر انجام  شده و مقدار قابل توجهی جدول کشی و احداث کانال‌های سیل بر جهت هدایت و رفع آب‌های سطحی انجام گرفت.

وی ایجاد خاکریز در حاشیه رودخانه  جهت جلوگیری ورود آب و سیلاب به شهر، پاکسازی تمامی جداول، کانال‌های سیل بر و پل‌های سطح شهر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: در روزهای دوشنبه و چهارشنبه با هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی، مدیریت بحران استان لرستان و مدیریت بحران شهرستان الیگودرز تمام ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروهای انسانی خود را به حالت آماده باش کامل در آورده و با اقداماتی از قبیل اطلاع‌رسانی مداوم اخطاریه‌های هواشناسی به مردم، آماده کردن محله‌هایی جهت اسکان اضطراری مردم و مسافران در راه مانده، تخلیه منازل مسکونی فرسوده در حاشیه رودخانه شهر، تقسیم‌بندی شهر و استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب مردمی و بسیج تمامی نیروها، تلاش خودمان را جهت کاهش خسارات به‌کار گرفتیم.

جعفری تصریح کرد: تمام نیروها از جمله سپاه، بخشداری بربرود شرقی، شورای شهر چمن سلطان، جمعیت هلال احمر، اورژانس،  مرکز خدمات بهداشت و راهداری در حال آماده باش کامل جهت امدادرسانی هستند.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر چمن سلطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات