Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپیدرود بابت اصرار سازمان لیگ به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در بیانیه‌ای اعتراض خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه سپیدرود، در نامه حیدر بهاروند باشگاه سپیدرود تهدید شده است که در صورت عدم برگزاری مسابقه تصمیمات شدیدی علیه باشگاه سپیدرود اتخاذ خواهد شد.نکته‌ای که سازمان لیگ هرگز به آن توجه نکرده است فارغ از چرایی برگزاری مسابقات به هر قیمتی برای سکوهای خالی، حفظ سلامت جانی بازیکنان تیم میزبان و مهمان و عوامل برگزاری مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ظاهر مسئولین سازمان لیگ به این نکته واقف نیستند که استان گیلان و شهر رشت از مراکز شیوع ویروس کروناست و سفر بازیکنانی از استان کرمان و انتقال احتمالی این ویروس از رشت به کرمان چه فاجعه‌ای را می‌تواند رقم بزند.علاوه بر این‌ها پس از بالا رفتن احتمال مبتلا شدن چند بازیکن سپیدرود به این ویروس خطرناک، احتمال سرایت را به سایر بازیکنان و عوامل تیم بالا برده است و می‌تواند برای تیم‌های رودررو نیز خطرناک باشد.

خواسته قلبی بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی و هواداران باشگاه سپیدرود از آقایان بهاروند و محمودزاده این است که اگر شرایط رشت و سپیدرود را برای برگزاری مسابقات مطلوب می‌دانید به‌عنوان مهمان قدم رنجه کنید و از نزدیک مسئولیت برگزاری مسابقه را بر عهده بگیرید.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال سپیدرود رشت حیدر بهاروند باشگاه سپیدرود سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز