Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:54:39 GMT

لامپ رشد گیاه ارزان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۴۴۶

لامپ رشد گیاه ارزان

برای خرید لامپ رشد گیاه ارزان، به دلیل وجود چراغ های رشد تقلبی فقط به شرکت معتبر رجوع کنید. با توجه به تنوع برندها، قیمت و خرید لامپ رشد گیاه ارزان استاندارد بسیار حائز اهمیت می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ایران گرولایت، با انتخاب برند ایران گرولایت در کمال اطمینان خرید لامپ رشد گیاه خود را انجام دهید؛ زیرا محصولات ایران گرولایت هم از لحاظ استاندارد و هم از لحاظ  قیمت بسیار گزینه‌ی مناسبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جهت حصول اطمینان به مبحث ذکر شده از سایت هلیواسپکترا که از معتبرترین شرکت‌های گرولایت در دنیا است دیدن کنید. شرکت دانش بنیان پرتو رشد نوین با تولید لامپ‌های رشد گیاه ارزان استاندارد و ارائه ۱ سال ضمانت و ۵ سال خدمات پس از فروش، خرید لامپ رشد گیاه شما را تضمین می‌کند. با توجه به تنوع لامپ های ال ای دی و همچنین وجود لامپ‌های رشد نامرغوب و غیر تخصصی موجود در بازار، خرید لامپ رشد گیاه ارزان که بتواند نیاز نوری گیاه را در بهترین حالت تامین کند، بسیار حائز اهمیت است.

برای خرید لامپ مناسب گیاه باید به موارد فنی مهمی توجه کرد که در این مطلب به مهمترین پارامترهای خرید چراغ مخصوص رشد گیاه می پردازیم.

بهینه در مصرف انرژی

قابلیت تغییر زاویه لنز ۹۰ و۶۰ درجه

طول عمر ۶۰۰۰۰ هزار ساعت

تناسب بین پار نوری و توان مصرفی

کیفیت و کمیت بالا

ضمانت یک ساله

ایران گرولایت بالاترین تنوع را در زمینه خرید لامپ رشد گیاه دارا است. پروژکتورهای این شرکت از قدرت پار نوری بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم برخوردار می‌باشد. پروژکتورهای شرکت ایران گرولایت پس از گذشت زمان و استفاده طولانی مدت دچار افت نوری نمی‌شود یکی از مناسب‌ترین گزینه ها در خرید لامپ رشد به حساب می‌آیند که می‌توان جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های خیاری و یا مدادی قرار گیرد.

  شرکت پرتو رشد نوین با برند ایران گرولایت در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده، شما را لایق بهترین‌ها می‌داند و گزینه‌های مناسب و با کیفیتی را برای خرید در پیش روی شما عزیزان قرار داده است. تمام محصولات این شرکت با ۷ روز ضمانت بازگشت وجه، تضمین بهترین کیفیت و اصل بودن کالا و همچنین یک سال ضمانت تعویض محصول در صورت خرابی و ۵ سال تعمیرات رایگان و پشتیبانی تا پایان عمر محصول شما را دارا می‌باشد. ایران گرولایت یک شرکت معتبر و رسمی است که با خیال راحت می‌توانید محصول خود را تهیه کنید.

پاور ال ای دی رشد گیاه

نور مستقیم خورشید یک منبع روزانه نوری برای گیاه شما فراهم می‌کند. شرایط گیاهان خارجی با گیاهان داخل سالنی کاملا متفاوت است. برای گیاهان داخلی باید نور مصنوعی تهیه کنید که همه موارد حیاتی برای رشد و شکوفایی گیاهان شما حاصل شده باشد و چیزی از قلم جا نماند. گیاهان نیاز به ترکیب مواد مغذی، آب و روشنایی مناسب دارند. هنگامی که یک گیاه در محیط سرپوشیده پرورش می‌یابد، یا باید نور مستقیم خورشید را دریافت کند یا باید نور خورشید را برایش شبیه‌سازی کرد. شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرو لایت) در حال حاضر یکی از اولین و بزرگترین تولید کننده پاور ال ای دی رشد گیاه در ایران می‌باشد که نیاز شما برای گیاهانتان را به خوبی شناخته و بهترین محصولات را در این زمینه دارا می باشد.

متاسفانه اکثر ارائه دهندگان پاور ال ای دی رشد گیاه توان واقعی و گراف مناسب رشد گیاه را ارائه نمی‌کنند  و محصولات شان از استانداردهای لازم برخوردارنیست.  برای حصول اطمینان از مباحث ذکر شده با حضور در شرکت ایران گرولایت و انجام آزمایشات بصورت رایگان روی انواع لامپ‌های رشد گیاه می‌توان حضور بهم رسانید. کیفیت بالای لامپ فول اسپکتروم استاندارد موجب افزایش عملکرد آنها می شود. پاور ال ای دی رشد گیاه (لامپ full spectrum­) در تمام دوره‌ی رویش آنها اعم از دوره‌ی جوانه زنی، مرحله رشد و باردهی محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. کم حجم بودن و قابلیت نصب آسان از مزایایی دیگر این پروژکتورفول اسپکتروم می‌باشد. پاور ال ای دی رشد گیاه با توان‌های مختلف و کاربردهای متفاوت ( کاربرد صنعتی - خانگی - گلخانه ای ) را در بخش دسته‌بندی محصولات مشاهده کنید.

پاور ال ای دی های رشد گیاه شرکت ایران گرولایت کمک می‌کنند تا گیاهان شما رشد قوی تر، پر جنب و جوش‌تر و سالم‌تری را داشته باشند. وجود فیلترهای محافظتی در این محصول باعث شده تا نور فرا بنفش و مادون قرمز غیر مفید و خطرناک را محدود کرده تا آسیبی به گیاه و انسان نرسد و به راحتی بتوان طیف مناسبی برای چرخه های مختلف رشد گیاه داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گیاه خانگی لامپ رشد گیاه ایران گرولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به‌گونه ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی با تاکید بر اینکه با همه ظرفیتمان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: شرکت با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز شده بود و در ماه رمضان حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور است.

وی در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد و برای این منظور حتماً باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

شیرزاد عنوان کرد: نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم. صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

کد خبر 6089229 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • مراقب نیش ها باشید!
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست