Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه اعلام کرد هنوز تصمیم انصراف این تیم از بازی برگشت مقابل گیتی پسند قطعی نشده است.

به گزارش ایسنا، امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که تیم سن ایچ ساوه از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان انصراف داده است و بدین ترتیب تیم گیتی پسند اولین فینالیست این فصل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد اصغری‌مقدم، سرمربی سن ایچ در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: هنوز نرفتن ما به اصفهان قطعی نیست و آقای باقری مدیرعامل باشگاه تا امشب (چهارشنبه) در این باره تصمیم قطعی را می‌گیرد. متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث ترس بازیکنان شده و آن‌ها خواسته‌اند که به اصفهان نرویم.

او ادامه داد: در این باره مردد هستیم و همه چیز را به مدیرعامل باشگاه واگذار کردیم و تا امشب مشخص می‌شود اما برای بازی با گیتی پسند آماده بودیم. این شانس را داشتیم که حتی با رسیدن به تساوی با توجه به تبحری که در پنالتی داریم این تیم را شکست دهیم و برای پیروزی هم ناامید نبودیم و گرچه بازیکنان کمی داریم و شرایط‌مان سخت است اما این‌طور نیست که از پیش بازنده باشیم.

سرمربی سن ایچ در مورد این که می‌شد درخواست تعویق بازی را داد، اذعان کرد: جمع کردن این بازیکنان سخت است. ما شرایطمان با تیم‌های گیتی پسند و مس فرق می‌کند و نمی‌توانستیم دوباره تیم را جمع کنیم و یا باید تصمیم بگیریم که به اصفهان نرویم یا این که با همین بضاعت بازی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال سن ایچ ساوه گیتی پسند اصفهان گیتی پسند سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم