Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@13:58:20 GMT

امکان تعیین ظرفیت برای مینی‌بوس‌ها را نداریم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۵۳۴

امکان تعیین ظرفیت برای مینی‌بوس‌ها را نداریم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: راننده اتوبوس و مینی‌بوس اجازه ندارد که به کسی بگوید، سوار وسایل حمل‌ونقل عمومی نشود.

به گزارش قدس آنلاین، سعید حسینقلی‌زاده مقدم در خصوص ازدحام در مینی‌بوس‌های اتوبوس‌رانی و تعیین ظرفیت برای آنها با بیان این مطلب اظهار کرد: شهروند اگر خودش تمایلی به استفاده از خطوط ناوگان نداشته باشد، می‌تواند استفاده ‌نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما موظف هستیم در خصوص ضدعفونی ناوگان اقدام کنیم تا این بیماری را با کم‌ترین تبعات پشت سربگذاریم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد عنوان کرد: هرشب بعد از اتمام ساعات کاری اتوبوس‌رانی در توقف‌گاه‌ها تمامی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی ضدعفونی می‌شوند.

ناوگان اتوبوسرانی در ابتدا و انتهای هر خط ضدعفونی می‌شوند

حسینقلی‌زاده مقدم بیان کرد: علاوه بر آن، روزانه در پایانه‌ها و ابتدا و انتهای هر خط نسبت به ضدعفونی ناوگان اقدام می‌کنیم. ناوگان اتوبوسرانی بعد از اتمام هر سرویس ضدعفونی می‌شوند و مجددا به خط باز می‌گردند.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم در این روزها که حساسیت این بیماری وجود داشته و شیوع پیدا کرده است با رعایت نظافت پزشکی و دستورالعمل‌هایی که به شهروندان از طریق رسانه‌های مختلف اعلام شده را رعایت کنند تا ان‌شاء‌الله به این ویروس مبتلا نشوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با بیان اینکه «من کارت در اختیار تمام شهروندان قرار داشته و به تعداد کافی وجود دارد»، عنوان کرد: ما نمی‌توانیم پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوس و مینی‌بوس را ممنوع کنیم. من‌کارت مانند یک کارت بانکی است.

حسینقلی‌زاده مقدم ادامه داد: در این روزها که حساسیت این بیماری بالا رفته است، اگر شهروندان می‌خواهند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند حتما از من کارت خود استفاده کنند. پیشگیری از این ویروس یک طرفه اتفاق نمی‌افتد، بلکه همه جانبه و دو طرفه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه «برای خط‌های مینی‌بوسی، امکان استفاده از خط‌های اتوبوس کمکی نیست»، تاکید کرد: اتوبوس مورد نیاز در این زمینه را باید از ناوگانی تامین کنیم که خود در حال انجام سفر و در خط است. اگر این امر اتفاق بیفتد، خط اتوبوسی ما دچار کمبود ناوگان می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: از طرفی با کم‌کردن سرفاصله زمانی هر خط مشکل شلوغی، ازدحام و تاخیرها را در این مینی‌بوس‌ها کاهش می‌دهیم.

حسینقلی‌زاده مقدم با اشاره به اینکه «امکان استفاده از اتوبوس کمکی برای ناوگان مینی‌بوس نیست»، اظهار کرد: همه ناوگان اتوبوس‌رانی در حال فعالیت هستند. برای کاهش ازدحام در ناوگان، در ساعات پیک مسافری، زمان توقف ناوگان را در ابتدا و انتهای خط کاهش داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شاهد استقبال کم شهروندان از حمل‌ونقل عمومی هستیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ناوگان اتوبوس مینی بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!