Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق آبی های لندن معتقد است بایرن مونیخ سطح متفاوتی نسبت به چلسی داشت. 

طرفداری - شب گذشته (25 فوریه) دو تیم چلسی-بایرن مونیخ از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 0 باواریایی ها به پایان رسید. کریس ساتن، بازیکن پیشین باشگاه چلسی، پس از بازی عنوان کرد بایرن مونیخ در سطح متفاوت تری نسبت به باشگاه لندنی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، ساتن پس از شکست چلسی در مقابل بایرن مونیخ، در گفت و گو با BBC Radio 5 Live، اظهار داشت: 

این یکی از بازی های بد فرانک لمپارد در چلسی بود. آن ها پایین تر از سطح معمول خودشان بازی کردند. چلسی در نیمه اول عملکرد دفاعی خوبی داشت اما در نیمه دوم شرایط بد شد و هر لحظه که از نیمه دوم سپری می شد، شما به این نتیجه می رسیدید که قرار است نتیجه بدی برای آن ها رقم بخورد. بایرن در سطح متفاوت تری نسبت به چلسی قرار داشت. شکست سختی برای چلسی رقم خورد. ما می توانیم بنشینیم و نکات مثبتی از بازی چلسی نیز پیدا کنیم اما باید بگویم که بایرن مونیخ عالی بود. مانوئل نویر در نیمه دوم کار خاصی انجام نداد و نتیجه 3 بر 0 نیز به سود بایرن به ثبت رسید. 

ساتن در ادامه گفت: 

چلسی در سطح همیشگی نبود. شب وحشتناکی برای چلسی و فرانک رقم خورد. آن ها باید به خودشان بیایند و امیدوارم که در بازی برگشت بتوانند گل اول بازی را به ثمر برسانند اما آیا راهی برای بازگشت چلسی به این بازی می بینم؟ نمی خواهم منفی نگر باشم اما از دید من قطعا راهی برای بازگشت وجود ندارد. چیزی که مرا بیشتر از همه تحت تاثیر قرار داد این بود که بایرن در تمامی دقایق بازی به دنبال در اختیار گرفتن توپ بود. فکر می کنم اگر لیورپول هم باشید، نخواهید با تیمی که چنین فرمی دارد، رو به رو شوید. من فکر می کنم بایرن مونیخ در روز خوبش، می تواند این عملکرد را در مقابل هر تیمی تکرار کند و به نظر من آن ها تا این حد خوب هستند. در اوایل فصل، جو منفی در اطراف بایرن مونیخ وجود داشت اما آن ها هفته به هفته بهتر شدند و اکنون به نظر نمی رسد که نقطه ضعفی داشته باشند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم