Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@16:30:04 GMT

19کشته وزخمی درتصادف زنجیره‌ای

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۸۴۷

فرمانده انتظامی استان قزوین از وقوع تصادف در لاین شمالی آزاد راه قزوین – زنجان و مسدود شدن آن خبر داد. سلطانی رییس اورژانس استان قزوین نیز اعلام کرد: در این حادثه 3 نفر جان خودراازدست دادند.همچنین 16 نفر نیز مصدوم و برای درمان راهی بیمارستان ‌های نزدیک منطقه حادثه شدند. ناطقان: سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین  اظهار کرد: بر اثر برخورد زنجیره‌ای 30 دستگاه خودرو در لاین شمالی آزاد راه قزوین – زنجان، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دلیل بارش برف و لغزنده بودن محورها ساعت 9 صبح امروز در آزاد راه قزوین- زنجان و روبروی شرکت پرشین فولاد این تصادف زنجیره‌ای رخ داد.

این مسؤول اضافه کرد:  بعد از وقوع تصادف و به دلیل ترافیک ناشی از آن، تصمیم گرفته شد لاین شمالی این آزاد راه برای امداد رسانی بهتر به حادثه دیدگان و همچنین روان سازی و جلوگیری از ترافیک بیشتر مسدود شود.

سردار حاجیان بیان کرد: هموطنان عزیز بهتر است برای کمک به خدمت‌رسانی بهتر به حادثه دیدگان از تردد در این آزادراه تا پایان امداد ر0سانی خودداری و از جاده قدیم تردد کنند.

 

3 کشته و 16 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای

سلطانی رییس اورژانس استان قزوین نیز اعلام کرد: در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: همچنین 16 نفر نیز مصدوم و برای درمان راهی بیمارستان ‌های نزدیک منطقه حادثه شدند.
منبع: فارس برچسب ها: تصادف ، حادثه ، ناطقان ، قزوین ، زنجان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف حادثه ناطقان قزوین زنجان استان قزوین آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه در شهر الوند منجر به مرگ دوچرخه‌سوار شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: بعدازظهر _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ وقوع یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه سوار در لاین ورودی بلوار شهید سلیمانی (سهروردی) شهر الوند نرسیده به اداره کار شهرستان البرز به آتش نشانی شهر صنعتی البرز اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی دریافت این خبر بلافاصله فرماندهی و نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شرکت شهر صنعتی البرز به محل حادثه اعزام شدند، در این راستا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اقدامات اولیه امدادی و ایمن‌سازی صحنه حادثه را در دستور کار قرار دادند و مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده راکب دوچرخه سوار جان خود را از دست داد.

ململی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی دلخراش در درست بررسی است.

کد خبر 750239

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید