Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:23:56 GMT

پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۹۲۷

پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در وین برگزار شد

پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی وزارت امور خارجه ایران و گروه ۱+۴، امروز(چهارشنبه ۷ اسفندماه) برگزار شد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان وزیر و مدیران سیاسی وزارت امور خارجه ایران و گروه 1+4، امروز (چهارشنبه 7 اسفندماه) به ریاست مشترک «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه کشورمان و «هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، این نشست حدود ساعت 10 و نیم صبح به وقت اروپای مرکزی در هتل کوبورگ وین با حضور نمایندگان 6 کشور ایران، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین به عنوان اعضای باقی‌مانده در برجام و نماینده اتحادیه اروپا گشایش یافت. 

هلگا اشمید دیروز (سه‌شنبه 6 اسفندماه) در توئیتی اعلام کرد که برای تدارک «نخستین نشست کمیسیون مشترک برجام در سال 2020» در وین به‌سر می‌برد. او هدف از برگزاری این نشست را ادامه نظارت بر اجرای این توافق توصیف کرد.  مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد، همه به طور جمعی وظیفه داریم توافق هسته‌ای ایران را حفظ کنیم.

شرکت ریابکوف در نشست کمیسیون مشترک برجام، فردا در وینموسوی: نشست این هفته کمیسیون مشترک برجام ارتباطی با سازوکار حل اختلاف برجام نداردسرانجام گزارشات برجامی مجلس از زبان رئیس کمیته هسته‌ای پارلمان


انتهای پیام/

R1016169/P36446/S8,89,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط برجام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام برجام نشست کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی