Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش ازدیدار تیمش برابر شهر خودرو  اظهار کرد: مردم کشورمان روزهای سختی را سپری می‌کنند و در این روزهای سخت به نظر من باید بیش‌تر کنار هم باشیم و بیش‌تر همدیگر را دوست داشته باشیم و به هم اعتماد کنیم. می‌دانیم شرایط سختی بر مردم حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورم و گرانی یک طرف و بحث کرونا هم طرف دیگر. ان‌شاءالله با تصمیماتی که گرفته می‌شود از این وضعیت هر چه زودتر خلاصی و رهایی پیدا کنیم. خودمان هم باید رعایت و همکاری کنیم و یک سری مسائل خلاقی را در بحث گران فروشی رعایت کنیم. از مسوولان هم می‌خواهیم که برخورد خوب و شدیدی با این فروشنده‌هایی که سوء استفاده می‌کنند داشته باشند.

او درباره بازی هم، گفت: بازی سختی را برابر یک تیم منسجم و خوب و باکلاس داریم. می‌دانیم که در هر صورت بازی راحتی برای ما نخواهد بود. در ورزشگاه خالی باید بازی کنیم. اگر برابر هواداران بود شرایط بهتر می‌شد. دوست داشتیم این بازی که قطعا فنی خواهد بود، برابر هواداران برگزار می‌شد و از این بازی لذت می‌بردند. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تیم حریف خطرناک است و تیمی است که هم در ضد حملات خوب است و هم در زمانی که توپ را در اختیار دارد. باید انسجام تیمی خوب داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند همراه با گل باشد.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت نشینی بیرانوند به دلیل تعداد گل‌های خورده تیمش در این مدت است؟ توضیح داد: درباره ترکیب باید تا فردا منتظر باشیم. وقتی ما گل می‌خوریم، تیم گل خورده است و زیاد به فرد ربط ندارد. باید مسوولیت گل‌هایی که می خوریم و امتیازات از دست رفته را خودمان برعهده بگیریم. همه تیم باید بر عهده بگیرد. بازی‌های ما هم خیلی سخت بود. دو بازی برابر تیم‌های خوب آسیایی و یک بازی هم برابر استقلال بود. یکی از گل‌های استقلال و گل اول الدحیل روی اشتباهات داوری بود. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم چون در شرایط سخت بهترین بودند. بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستند. اتفاقات اخیر هم باعث اتحاد و همدلی بین بازیکنان شده است.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت‌های استوکس هم اظهار کرد: او از من خواست به او یک روز استراحت بیش‌تری بدهم. با توجه به این که سه هفته دور از خانواده‌اش بود و تمرین ما هم سبک بود با او موافقت کردم تا از لحاظ روحی و روانی به او کمک شود ولی متاسفانه برنگشت و دلیل نیامدنش را هم خودمان نمی‌دانیم. این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادیم و هر تصمیمی را که این کمیته بگیرد باید بپذیریم.

وی درباره شناخت دو طرفه او و بازیکنان شهر خودرو از یکدیگر هم، گفت: این شناخت وجود دارد و شهر خودرو یک تیم خوب است و ما هم پرسپولیس هستیم و دوست داریم صدرنشینی ادامه داشته باشد و اختلاف را با تیم‌های پایین‌تر نگه داریم. با توجه به این شناخت فردا شاهد یک بازی خوب خواهیم بود و این باعث نمی‌شود بازی به تساوی کشیده شود.

او درباره درخواست بعضی از تیم‌ها برای لغو مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا هم توضیح داد: شرایط واقعا سخت است و ما هم قبول داریم ولی یک مرجع مثل وزارت بهداشت است که شناخت بیش‌تری از این وضعیت دارد و هر تصمیمی که از بالا گرفته شود ما تبعیت می‌کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاقات بازی با سپاهان روی مسابقه فردا تاثیر می‌گذارد یا خیر؟ هم اظهار کرد: در این چند روز خودم هم احساس کردم ممکن است تمرکزمان کمی به هم ریخته باشد. دیروز هم خیلی با بازیکنان صحبت کردیم. باید تمرکزمان روی آینده باشد. هر اتفاقی که در بازی با سپاهان افتاد و هم‌چنین بحث بیماری، بازیکنان را به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌برد. از آن‌ها خواستم تمرکز بیش‌تری روی حریف آینده داشته باشیم و ان‌شاءالله که با تمرکز وارد مسابقه شویم. این مسائل هست و ممکن است بی‌تمرکزی در همه تیم‌ها وجود داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد اوساگونا هم بیان کرد: من از او واقعا راضی هستم. درست است که گل نزده اما پاس گل داده و مدافعان حریف را خیلی اذیت می‌کند. اگر هم در ترکیب نباشد دلیل بر خوب نبودنش نیست. ما دو تیم کامل داریم. به غیر از اوساگونا بعضی بازیکنان هستند که شرایط بازی را دارند ولی یک سری ملاحظات هم در نظر گرفته می‌شود که به مسائل تاکتیکی حریف برمی‌گردد. این مسائل باعث می شود که ترکیب برای هر بازی مشخص شود.

256 43

کد خبر 1357528

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس گل محمدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم

نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا، مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در سالن جلسات اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تهیه کننده سریال درباره شکایت حسین صفامنش، خواننده کرمانشاهی گفت: شکایت آقای صفامنش، ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یک دوره‌ای در همین سریال از ترانه «شیرین شیرینِ» استفاده کردیم که خواننده‌اش تماس گرفت و تشکر کرد. ما استفاده کوتاهی از ترانه آقای صفامنش کردیم. تصور این که چنین شکایتی می‌شود را نداشتیم.

فرجی با تاکید بر این‌که نافی مالکیت ایشان نیستیم اظهار کرد: فکر می‌کردیم آقای صفامنش از ما تشکر می‌کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبرها باعث معرفی آن ترانه شد. با این حال اگر راهی برای جبران باشد اقدام می‌کنم. در فصل‌های قبلی در خدمت ایشان بودیم. ایشان از خواننده های خوب کشور هستند.

نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شدوی درباره ادامه‌یافتن این سریال بیان کرد: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون‌خ۵» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تهیه‌کننده «نون‌خ۵» درباره مصدومیت کارگردان سریال ادامه داد: نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شد. ولی الان هم سلامت هستند و به خاطر سفر نیامدند.

وی افزود: امسال «نون‌خ۵» از سال گذشته بیننده بیشتری داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند به قومیت بلوچ بپردازیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسایل مذهبی و قومیت هاست که باید مراقبت شود اهانت و تضعیف صورت نگیرد. به ما اجازه دادند به قوم بلوچ بپردازیم که این نکته باعث جذابیت شد. رییس سازمان صداوسیما اجازه دادند به کولبرها بپردازیم. مردم می‌گفتند این کار در عین کمدی بودن درد مردم را هم بیان می‌کند.

فرجی تاکید کرد: پرداختن به قومیت‌ها این قدر حساسیت دارد که معمولاً برنامه‌سازان به سراغش نمی‌روند. خط قرمزها زیاد است و هر برداشتی ممکن است کار را دچار مشکل کند. اما قومیت‌ها جذاب هستند.

گواهینامه پایه ۲ نداشتم

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در بخش دیگری از نشست گفت: فصل۵ برای من چالش برانگیز بود. رانندگی با مینی‌بوس گواهینامه پایه ۲ می‌خواست که من نداشتم. دوستان بازیگر جان‌شان را دست من سپرده بودند.

وی افزود: داستان خیلی پستی و بلندی داشت. ما از چابهار وارد فضای کوهستانی شدیم. در ادامه گوشه‌ای از زحمت کولبران را به تصویر کشیدیم. امیدوارم لبخند را بر لب مردم آورده باشم. مردم در تماس‌هایشان درخواست فصل بعدی را داشتند. خانم بارداری تماس گرفت و گفت فصل بعدی را بسازید تا فرزند من تماشا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)