Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@18:40:51 GMT

کنسرت از «راه دور» بنیامین بهادری!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۳۷۹

کنسرت از «راه دور» بنیامین بهادری!

بنیامین بهادری با اشاره به لغو کنسرت روز گذشته خود، در تصویری در صفحه مجازی خود، به این ماجرا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، این روزها و همزمان با نگرانی از شیوع بیماری کرونا، کلیه برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله کنسرت‌های موسیقی در تمام کشور تعطیل و برنامه‌های پیش از این اعلام شده نیز لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این وضعیت نیز به تصویب مراجع ذی‌صلاح نیاز دارد، از این جهت که باید دید این برنامه‌ها و محافل فرهنگی و تفریحی تا چه زمانی قرار است همچنان تعطیل باشند، هرچند با توجه به نگرانی‌ها و شیوع احتمالی این بیماری در نقاط مختلف، این روند تعطیلی به نظر به شکل منطقی و معقولی ادامه یابد.

با این حال عمده هنرمندانی که این روزها تئاتر یا کنسرت و غیره نیز روی صحنه داشته‌اند، از این تصمیم‌گیری استقبال کرده و این تعطیلی موقت را به نفع مردم می‌دانند.

بنیامین بهادری که قرار بود 6 اسفندماه یعنی روز گذشته در تهران کنسرت داشته باشد، در تصویری در صفحه مجازی خود، با اشاره به این ماجرا نوشت که برای لحظاتی سراغ کنسرت «از راه دور» می‌رود.

این خواننده موسیقی پاپ نوشت: «اگه خدا بخواهد فردا (چهارشنبه) ساعت هفت هشت يه لايو مى‌گذارم و چند دقيقه با هم، هم‌آهنگ مى‌شويم از راه دور و از خونه‌هایمان»

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: بنیامین بهادری کرونا کنسرت موسیقی لغو کنسرت برنامه های هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است

سخنگوی دولت از رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، تا رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «جهش تولید»، نوشت:

«به گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید. تراز تجاری در این ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.»

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد