Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@21:04:57 GMT

۲۳ مورد مشکوک به کرونا در هرمزگان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۷۱۳

۲۳ مورد مشکوک به کرونا در هرمزگان شناسایی شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ۲۳ مورد مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: آزمایش‌های اولیه بر روی این بیماران انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

 دکتر حسین فرشیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام بیماران مشکوک با علایم تنفسی بستری و نمونه برداری از آن‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی تاکنون دو مورد از موارد مشکوک مثبت بوده که یکی از آن‌ها فوت و دیگری وضعیتش رو به بهبود است، اکنون هرمزگان از نظر حساسیت بالای بیماری در حالت نیمه قرمز قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به ورود شمار بالای مسافر به استان در روز‌های اخیر، مقرر شده در مبادی ورودی همه شهر‌های استان، راه آهن و فرودگاه‌ها، بویژه در بندرعباس و جزایر، کنترل اولیه مسافران صورت گیرد تا درصورت ابتلاء فردی به ویروس کرونا، شخص به قرنطینه منتقل شود.

وی بر رعایت بهداشت فردی، شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون، به حداقل رساندن تماس دست‌ها با اشیاء غیر آشنا در محیط بیرون، کاهش سفر‌های غیر ضروری، استفاده از ماسک در افراد بیمار و کسانی که در محیط‌های عمومی فعالیت می‌کنند، تاکید کرد.

چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در خبری اعلام شد که نتایج بررسی‌ها در قم نشان می‌دهد دو شهروند قُمی به ویروس کرونا مبتلا هستند. این نخستین خبر درباره ابتلا به این ویروس در ایران است.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت؛ تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۰۱ نفر را گرفته است. ۲۷ هزار و ۶۹۱ نفر درمان شده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا هرمزگان پارسی خبر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی در اسکندریه مصر به قتل رسیده است. برخی منابع اعلام کردند که جوانی مصری در شهر اسکندریه یک (بازرگان) ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح سرد به قتل رسانده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که یک بازرگان اسرائیلی در شهر اسکندریه به قتل رسیده است.

شبکه عبری زبان کان هم اعلام کرد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در مورد قتل این فرد اسرائیلی تحقیق خواهد کرد.این قتل مشکوک توصیف شده است.

از زمان طوفان الاقصی و سپس حمله رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون برخی صهیونیست‌ها در مصر به قتل رسیده‌اند.

سال گذشته در مهرماه نیز یعنی دو هفته پس از آغاز جنگ علیه غزه، یک پلیس مصری با سلاح خود به سمت اسرائیلی‌ها شلیک کرد و ۶ اسرائیلی را از پا درآورد.

از سوی دیگر همزمان با آغاز عملیات زمینی ارتش صهیونیستی علیه رفح؛ مصر نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی هشدار داده است. امروز صبح نیز وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای هشدار داد که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح سرنوشت تلاش‌های گسترده صورت گرفته برای رسیدن به آرامش پایدار در منطقه را تهدید می‌کند.

این بیانیه عملیات نظامی اسرائیل در شهر فلسطینی رفح را محکوم و تاکید کرد که این تنش آفرینی خطرناک جان بیش از یک میلیون فلسطینی را تهدید می‌کند.

در سایه تداوم تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، رادیو ارتش رژیم اشغالگر دیروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش این رژیم تخلیه حومه شرقی منطقه رفح را آغاز کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ساکنان شهر رفح در منطقه شرقی آن می‌خواهیم فوراً آنجا را تخلیه کنند و به سمت منطقه المواصی بروند.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره پیامد‌های فاجعه‌بار انسانی هرگونه تجاوز زمینی رژیم اشغالگر به رفح که می‌تواند منجر به جنایت‌های شنیع دیگری علیه غیرنظامیان فلسطینی شود تأکید کردند که دولت آمریکا و جامعه غربی مسئول کامل هرگونه تجاوز زمینی اسرائیل به شهر رفح هستند. اما مقاومت برای هرگونه سناریویی در تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهدید برای حمله زمینی به رفح در جنوب غزه آماده است.

همچنین در پی حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از رفح (در جنوب نوار غزه، هم مرز با مصر) یک پژوهشگر مطرح مصری-آمریکایی در توئیتی از انفعال ارتش مصر در برابر نقض حاکمیت این کشور توسط رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

«سام یوسف» تحلیلگر، پژوهشگر و نویسنده برجسته با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس نوشت: حمله اسرائیل به گذرگاه رفح یک شوک بزرگ برای تمام مصری‌ها بود.

وی افزود: ارتش اسرائیل معاهده کمپ دیوید را به صورت آشکاری زیر پا گذاشته و در حال درگیری نزدیک گذرگاه رفح است. صهیونیست‌ها از محور فیلادلفیا عبور کرده اند. این در حالی است که ارتش مصر تاکنون در برابر نقض حاکمیت این کشور هیچ واکنشی نشان نداده است.

سام یوسف اضافه کرد: ارتش اسرائیل در برابر چشمان همگان حاکمیت مصر را نقض کرد و تمام خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کردند. این واقعاً یک فاجعه است.

tags # اسرائیل سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان املاک مازاد دولت در هرمزگان
  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • قتل مشکوک ژنرال اسرائیلی در مصر
  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان