Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@16:17:00 GMT

اردوغان تکلیف ادلب را یکسره کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۹۸۳

ساعت 24-رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که محل برگزاری مذاکرات ادلب در تاریخ 5 مارس سال جاری به احتمال قوی استانبول خواهد بود. مساله دوجانبه یا چهارجانبه بودن این مذاکرات در حال رایزنی و بررسی است.

رئیس جمهوری ترکیه افزود: محتوای توافق سوچی به هر چیزی که اشاره می‌کند، ما آن را می‌خواهیم. باید اقدامات لازم در این باره انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این زمینه مصمم هستیم.

وی تصریح کرد: موضوع حمایت آمریکا (در ادلب) در تماس با ترامپ مطرح شد اما هنوز چیزی در میان نیست، به نظر می‌رسد که باید بار دیگر در این خصوص صحبت کنیم.

وی گفت: در حال حاضر آمریکا سامانه پاتریوت برای تحویل به ما ندارد، ما پیشنهادمان را مطرح و اعلام کردیم که اگر برایمان ارسال کنید ما حاضریم بخریم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفت: «اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد.»

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود «نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.»

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

شامگاه ششم فوریه اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و تمیم بن حمد آل الثانی امیر قطر از پذیرش آتش‌بس و اعلام پاسخ خود به قاهره و دوحه خبر داد.

پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس بازیگران میانجی، منابع اسرائیلی مدعی شدند «عملیات نظامی در رفح حمله گسترده نبوده و صرفاً عملیاتی محدود» است.

پیش از این مصر، برزیل و ونزوئلا نیز آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به شهر رفح را محکوم کردند.

کد خبر 6099544

دیگر خبرها

  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد