Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جمع مسئولان بانکی استان اصفهان اظهار داشت: اگر بخواهیم تولید در کشور را با رونق همراه کنیم، باید سود بانکی ناشی از وام های تولید را به صفر برسانیم.

وی ادامه داد: زمانی که به تولید کننده تسهیلات لازم و کافی ارائه داده شود، درآمد دولت به واسطه مالیاتی که از تولید به دست آمده دریافت می کند به مراتب افزایش خواهد یافت و به بیانی دیگر اقتصاد کشور با پیشرفت روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه تولید کنندگان کارمندان نمونه برای دولت به حساب می آیند تصریح کرد: اگر تولید کنندگان آن طور که باید و شاید است تکریم شوند اقداماتشان چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می آورند.

آیت الله طباطبایی نژاد برخورد ادارات و بروکراسی های اداری را نسبت به تولید کنندگان غیر قابل قبول دانست و تاکید کرد: باید طوری با تولیدکننده برخورد شود که آنان همواره به تولید ترغیب شوند نه اینکه ثروت خود رابرای دریافت سود به بانک‌ها بسپارند.

وی در خصوص اهدافی که از سوی رهبری در ابتدای هر سال معین می شود خاطرنشان کرد: اگر مبحث یا مباحثی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان می شوند به معنای آن نیست که ایشان باید آن مباحث را عملی کنند بلکه وظیفه ایشان ریل گذاری است و به هیچ عنوان در مسائل عملی مرتبط با دولت ورود نکرده‌اند و وظیفه دولت و دولتمردان است که این اهداف را با ارائه راهکارهای مناسب به سرانجام برسانند.

کد خبر 4862838

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان دولت تدبیر و امید انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد، فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است 

2- کارنامه 4ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو 

3- صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان 

4- سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • فیلم/ رکن جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند