Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلبی گفت: سه خط تولید جدید برای تولید مواد ضدعفونی کننده دست در گلستان اضافه شده که با این وضعیت داروخانه های استان تا هفته آینده از مواد ضدعفونی کننده اشباع می شوند.

«محمد صلبی» امروز(چهارشنبه 7 اسفند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، با اشاره به آخرین وضعیت تأمین مواد ضدعفونی کننده دست و ماسک در استان گلستان اظهار کرد: برای تأمین ضدعفونی کننده دست سه خط تولید جدید به خط تولید استان گلستان اضافه شد، همچنین دو خط تولید که به صورت نیمه وقت کار می کردند به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: با توجه به اضافه شدن خط تولید جدید هفته آینده داروخانه های استان گلستان از مواد ضدعفونی کننده اشباع می شوند.

 

وی با بیان اینکه شب گذشته مواد ضدعفونی کننده دست در برخی داروخانه های سطح استان توزیع شده است، ابراز داشت: به زودی کمبود ماسک نیز در استان گلستان حل می شود و تا دو سه روز آینده ماسک به وفور در استان گلستان توزیع می شود.

 

صلبی با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده دست که در استان گلستان تولید می شود به سایر استان ها ارسال نمی شود و مختص گلستان است، یادآور شد: مردم اضطراب و تشویش نداشته باشند و تا چند روز آینده که مشکلات و کمبود اقلام بهداشتی حل می شود با سعه صدر بیشتری برخورد کنند.

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست مختص زمانی است که فرد دسترسی به آب ندارد، افزود: ماسک برای مردم عادی ضرورتی ندارد، مگر کسی بخواهد در مجامع عمومی شرکت کند که در حال حاضر مدارس، دانشگاه ها، سینماها، بازارهای هفتگی و تجمعات غیرضروری در استان گلستان تعطیل شده است.

 

وی با بیان اینکه براساس قرارداد ما با شرکت تولید ماسک، تولید یک میلیون عدد ماسک در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از این میزان روزانه 20 تا 30 هزار ماسک وارد بازار می شود تا از لحاظ نیاز به ماسک در استان گلستان به وضعیت اشباع برسیم.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده دست تولید ماسک کروناویروس مواد ضدعفونی کننده دست مواد ضدعفونی کننده استان گلستان خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر با شعار «با مشارکت شما سربلندیم» اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، افزود: در این ایام ۲۲۸ برنامه در استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۳۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده عبدالله گرگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گلستان، مانور امداد و نجات ویژه تیم هوایی، نشست هم اندیشی با دبیران و نایب دبیران با باشگاه مربیان، اجرای مانور خدمات جهادی، شرکت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و آموزش نمازگزاران، انتخابات مجمع کانون طلاب و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

عضویت ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر گلستان

وی یادآور شد: ۳۰ خانه هلال به صورت متمرکز در استان افتتاح خواهد شد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۱۵ هزار نفر عضو جدید در استان جذب شدند، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در سامانه هلال‌احمر استان عضو شدند که برای تمامی آنها دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گلستان توانست به هزار و ۹۷۴ حادثه امداد رسانی کند که از این تعداد هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه کوهستانی پوشش داده شد.

کد خبر 6098118

دیگر خبرها

  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس