Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:36:50 GMT

محورهای ارتباطی غرب اصفهان برغم ریزش برف باز است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۷۴۰

محورهای ارتباطی غرب اصفهان برغم ریزش برف باز است

فرامرز بیگدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود بارش برف در تیران و کرون اما راه‌های جاده‌ای این شهرستان به سمت غرب باز و ترافیک روان است.

وی بیان کرد: شب گذشته تاکنون ۱۷ سانتی متر بارش برف در این شهرستان ثبت شد که بخش زیادی از آن در بخش کرون بوده و به همین دلیل مدارس این شهرستان تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرشورای مدیریت بحران فرمانداری تیران و کرون اضافه کرد: میزان بارندگی در سال زراعی فعلی در این منطقه ۲۰ میلی متر بارندگی صورت گرفته که نسبت به چند سال گذشته روند روبه رشدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه کاهش دما و افزایش بارندگی‌ها پیش بینی شد، خاطرنشان‌کرد: بازگشایی راه‌ها، رفع موانع در مسیرهای دفع آب سطحی، ایجاد آب بند برای جلوگیری از خسارت در هنگام افزایش بارندگی و سیل و همچنین انجام بیمه کشاورزی برای محصولات مورد تاکید است و شورای مدیریت بحران همکاری در اجرای این دستورات را لازم می‌داند.

بیگدلی از آماده‌باش نیروهای امدادی در جاده‌های این شهرستان خبر داد و گفت: دهیاران و شهرداران باید با فعال‌سازی شورای مدیریت بحران هر منطقه پیش بینی های لازم را برای مواقع بحرانی انجام دهند و مدیران ادارات دولتی و خدماتی عضو شورای مدیریت بحران تیران و کرون نیز در حالت آماده باش هستند.

میزان نرمال بارندگی در تیران و کرون سالیانه ۲۵۶ میلی متر است که این میزان در سال زراعی گذشته به بیش از ۳۰۰ میلی متر افزوده شد و میزان بارندگی‌ها نسبت به سال های پیش از آن بی‌سابقه بود و باعث آب‌دهی چشمه‌ها  روانه شدن آب در رودخانه‌های فصلی این شهرستان شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان بارش برف ترافیک سیل مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیریت بحران تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم) گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر (فیلم) سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • فیلم| لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • فیلم/ لحظهٔ ریزش خانهٔ قدیمی در زوارهٔ اصفهان بر اثر بارندگی
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • لحظه هولناک ریزش خانه قدیمی در زواره اصفهان بر اثر بارندگی (فیلم)
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته