Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:13:45 GMT

خطر ورود آب به داخل شهر پلدختر برطرف شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۱۴۰

خطر ورود آب به داخل شهر پلدختر برطرف شد

مدیر امور آب شهرستان پلدختر گفت: خطر ورود آب به داخل شهر پلدختر کم شده و دبی رودخانه کشکان در حال کاهش است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدگودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر، با بیان اینکه توده جدید بارشی در پلدختر حدود 80میلی‌متر بارندگی در پی داشته است اظهار داشت: دبی رودخانه کشکان تا ساعت 10 صبح امروز به سه هزار و 150 مترمکعب رسید بالاترین پیک در شهرستان پلدختر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیز 62 پایگاه اورژانس گیلان برای مقابله با کرونا؛ مردم به شایعات فضای مجازی اعتنا نکنندآخرین وضعیت وقوع سیلاب در لرستان؛ از قطع گاز 2100 مشترک تا تخلیه 1000 واحد مسکونیشرحی از حال‌ و روز سیلابی لرستان؛ از خانه‌های تخریب‌شده تا شمارش معکوس آغاز سیل + تصاویر

مدیر امور آب شهرستان پلدختر افزود: از ساعت 10 صبح امروز دبی رودخانه کشکان روند کاهشی پیدا کرده و در حال حاضر به دو هزار و 700 مترمکعب در ثانیه رسیده است.

وی بیان کرد: خطر ورود آب به داخل شهر پلدختر برطرف شده و با توجه به اینکه در بالادست هم دبی رودخانه‌ها روند کاهشی دارند تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد. 

انتهای پیام/646/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبی رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • ورود سیل شدید به رودخانه اصلی شهر تفت + فیلم
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح