Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 کولیوند گفت: برای پذیرش بیماران ویژه کرونا، در تهران ۱۸ بیمارستان، پذیرش بیماران را انجام می‌دهند

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص آخرین اقدامات اورژانس کشور جهت پیشگیری از بیماری کرونا گفت: دستورات پیشگیرانه‌ از طریق وزارت بهداشت به اورژانس کشور ابلاغ شده است تا به اطلاع عموم افراد جامعه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سازمان اورژانس کشور تیم‌های عملیات ویژه خود را جهت پیشگیری این ویروس در حالت آماده‌باش قرار داده و به طورکلی در تهران حدود ۵۰ آمبولانس و همچنین ۵۲ تیم اختصاص داده شده است و با تجهیزات کاملاً مجهز حضور دارند.

کولیوند بیان داشت: در هر استان و شهر بیمارستان خاص بیماران کرونا مصوب شده است که برای پذیرش بیماران ویژه کرونا، به طور کلی در تهران ۱۸ بیمارستان، پذیرش بیماران را انجام می‌دهند که در میان آنها چند بیمارستان در سطح اول ما هستند که کارها را به نحو مطلوب‌تری انجام می‌دهند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۲ بیمارستان نظامی هاجر و بعثت در اختیار وزارت بهداشت است که در صورت ضرورت از آنها استفاده می‌کنیم، خوشبختانه تمام دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند و خوشبختانه تعدادی از بیماران که بالغ بر ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا بوده‌اند در استان قم مداوا و ترخیص شده‌اند.

او متذکر شد: جلسات روزانه وزارت بهداشت با ارگان‌های ذی‌ربط صورت می‌گیرد. به امور زندان‌ها، مترو، راه آهن، هواپیمایی، دستورالعمل صادر و ابلاغ شد تا پیشگیری لازم انجام شود.

کولیوند در ادامه گفت: شست‌وشوی مرتب و مکرر دست‌ها ۲۰ تا ۳۰ ثانیه با مایع و صابون و همچنین استفاده از ماسک می‌تواند از بروز بیماری کرونا در کشور پیشگیری کند، به طور کلی این موضوع یکی از پیشگیری‌های ارزان قیمت و صد در صد موثر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پیرحسین کولیوند ویروس کرونا بیمارستان های تهران پذیرش بیماران انجام می دهند اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد