Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:09:24 GMT

دربی رایگان ایتالیا و اجبار دولت برای تغییر قوانین !

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۳۸۵

دربی رایگان ایتالیا و اجبار دولت برای تغییر قوانین !

در شرایطی که مقامات سیاسی و ورزشی کشور ایتالیا به دنبال جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به هر شکلی هستند، مهم ترین بازی فصل اسکودتو چالش های دشواری پیش روی آنها قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا قانونی برای برگزاری باز ی های فوتبال به صورت رایگان وجود ندارد؛ با این حال مسئولان این کشور در حال بررسی شرایط هستند، تا در صورت امکان بازی فصل اسکودتو میان اینتر و یوونتوس را که پشت درهای بسته در تورین برگزار می شود در دستور پخش تلویزیون قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوونتوس و اینتر پشت های درهای بسته بازی خواهند کرد، اما سوال این است که آیا این بازی از تلویزیون برای علاقمندان به فوتبال در ایتالیا پخش خواهد شد؟ این فرضیه ای است که برخلاف روند معمول در فوتبال اروپا، حالا دیگر چندان دور از ذهن نیست.

 


آنسا گزارش می دهد که Sky در تلاش است تا حق پخش این بازی را تهیه کند و به صورت رایگان در اختیار بیینندگان کانال 8 تلویزیون ایتالیا قرار بدهد؛ شبکه ای که دسترسی به آن رایگان است و نیاز به هزینه ای ندراد.

 

با حکم وزارت ورزش ایتالیا، برگزاری مسابقات ورزشی در این کشور و در شش منطقه تا اول مارس  به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شده است.  در این میان، معاون شبکه اسکای اسپورت می گوید در این شرایط به همدلی و فدارکای همه مردم نیاز داریم و شبکه اسکای هم به نوبه خود این وظیفه را در  دستور کار خود قرار داده است.»
این موضوع البته   با مشکلاتی همراه شده است، که مهم ترین آنها توافق با سازمان لیگ فوتبال ایتالیا و همینطور در نظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان و افرادی است که حق پخش بازی ها را خریداری کرده اند. با تمام این ها اما حمایت های زیادی از سوی مقامات ایتالیایی برای پخش رایگان بازی صورت گرفته است.


با این حال این اختراع یا حرکت نورآورانه اسکای اسپورت همچنان سبا مشکلات زیادی همراه است؛ چرا که همانطور که در سطوطح بالا به آن پرداخته شده و رسانه های مختلف ایتالیایی نیز به آن پرداخته اند، قاونی برای پخش رایگان بازی های لیگ وجود ندارد، مگر اینکه دلیل قابل توجیهی داشته باشد و به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا که شرایط در ایتالیا را به طور کلی تحت تاثیر قرار داده است، این شرایط ویژه را فراهم کرده است.

 

در واقع مقامات سیاسی و ورزشی فوتبال ایتالیا علاوه بر اینکه می خواهند از حضور هواداران در استادیوم ها جلوگیری کنند، قصد دارند از حضور آنها در مکان های عمومی نظیر بارها، رستوران ها، کافه ها و سایر مکان هایی که مختلص پخش بازی های فوتبال هستند، نیز پیشگیری به عمل بیاورند تا علاقمندان فوتبال برخلاف روندی که در فوتبال اروپا وجود دارد و آنها باید بازی ها را خریداری کنند، به صورت رایگان ز خانه تماشاگر مهم ترین و حساس ترین بازی فصل ایتالیا شوند و برای همین به دنبال راهی برای تغییر موقت قوانین هستند.
مشکل دیگر تلاش سایر شبکه های معروف ایتالیایی نظیر "رای" برای پخش این بازی است و در این زمینه علاقه ای به بحث دیپلماتیک نیز ندارند و با تمام این شرایط به نظر می رسد که پخش رایگان بازی یوونتوس و اینترمیلان که روز 24 اسفندماه در تورین برگزار خواهد شد، در صورت دخالت نکردن دولت ایتالیا با مشکلات زیادی برای پخش مستقیم روبرو خواهد بود !

اینتر میلان یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان یوونتوس برای پخش بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم