Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و پرورش خراسان‌رضوی گفت: اداره کل آموزش‌وپرورش استان در این چند روز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده هزینه کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، صفدر سلطانی اظهار کرد: دستورالعمل‌هایی از طرف دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ضدعفونی مدارس به اداره آموزش‌و پرورش ابلاغ شده و این ابلاغیه‌ها به مدیران و مراقبان سلامت مدرسه‌ها نیز اعلام شده است تا آمادگی و همکاری لازم برای پیشگیری از کرونا را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضرتمامی مسابقات ورزشی، گردهمایی و جشنواره‌های دانش‌آموزی لغو شده است. همچنین به دانش‌آموزان و معلمانی که علائم بیماری دارند اجازه داده شده که در مدرسه حضور نداشته باشند. معلمان باید به مسائل بهداشتی دانش‌آموزان تاکید بیشتری داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و پرورش خراسان‌رضوی گفت:  غذاهایی که به صورت نیمه گرم و گرم در مدارس پخته و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گرفته است با وجود رعایت تمامی مسائل بهداشتی لغو شده است.

سلطانی ادامه داد: به مدیران مدارس دستورالعمل‌هایی در خصوص ضدعفونی محیط مدارس ابلاغ شده است تا آمادگی نسبی در این زمینه داشته باشند. همچنین مدارسی که توان تهیه مواد ضدعفونی به‌دلیل کمبود منابع مالی و عدم دسترسی به مواد ضد عفونی کننده را ندارند، برای آن‌ها در این زمینه مساعدت‌هایی صورت گرفته تا مواد لازم را خریداری و محیط مدرسه را ضد عفونی کنند.

وی بیان کرد: برای تهیه مواد ضدعفونی‌کننده سرانه‌ای تخصیص یافته و دراختیار  آموزش‌وپرورش قرار گرفته تا مواد لازم را سریعا خریداری و توزیع نماید. اداره کل آموزش‌وپرورش استان در این چند روز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه مواد ضدعفونی کننده هزینه کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌و پرورش خراسان‌رضوی گفت: اعلام تعطیلی مدارس توسط وزارت بهداشت صورت می‌گیرد، زیرا مسأله تخصصی است و مطیع دستور آنها هستیم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اگر دانش‌آموزان در مدارس حضور داشته باشند تمام مسائل بهداشتی رعایت شود.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده تهیه مواد ضدعفونی آموزش و پرورش دانش آموزان داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست صمیمی مدیران تبلیغات اسلامی گیلان با مدیران آموزش و پرورش با اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اظهار کرد: آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با دستان دانش آموزان این مرز و بوم ساخته خواهد شد بنابراین نقش استراتژیک آموزش و پرورش در زمینه رشد آینده سازان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان آمادگی دارد با آموزش و پرورش در سه محور فرهنگیان، دانش آموزان و والدین فعالیت مشترک داشته باشد، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در حوزه نوجوانان و جوانان است و با توجه به اینکه بنیاد ملی نوجوانان در سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت بوده، فعالیت‌هایی چون «دختران حاج قاسم» و «رویداد نوآوین» ویژه پسران می‌تواند در سطح نوجوانان و دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزش «ضمن خدمت» معلمان افزود: سازمان تبلیغات جز معدود ارگان‌هایی است که مجوز برگزاری دوره ضمن خدمت برای سایر ارگان‌ها را دارد اگر چه این موضوع در گیلان خیلی مسبوق به سابقه نبوده اما در استان‌های دیگر متداول است.

نجفی با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات جدی از سازمان‌ها و نهادها مساله عفاف و حجاب است، تصریح کرد: در صورت توافق بین آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات این آمادگی وجود دارد تا دوره «اخلاق اداری و کارمندی» با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ظرفیت مدارس «صدرا» و آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از کادر مدرسه و اجرای کامل سند در فعالیت مستمر این مجموعه مدارس گفت: در مدارس «صدرا» برنامه‌ریزی برای معلمان، دانش آموزان و والدین با برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای سند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول در سطح مدارس صدرای کشور بود، گفت: قطعاً همکاری با آموزش و پرورش و این مدارس ثمرات بهینه‌ای را برای نظام آموزشی و فرهنگی خواهد داشت.

نجفی با تاکید بر اینکه مدارس «صدرا» در چهارچوب کامل آموزش و پرورش و در راستای سند تحول است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک عمرانی، مخارج مدرسه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تحصیلی حمایت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

کد خبر 6088822

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود