Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:37:37 GMT

افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری گرگان در سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۷۵۸

افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری گرگان در سال ۹۹

غفاری با بیان اینکه با اعتبار پنج میلیارد تومان ساخت نخستین کارخانه نوآوری گلستان را آغاز خواهیم کرد، گفت: فاز نخست کارخانه نوآوری گرگان تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

«مهدی غفاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان به عملیات ساخت کارخانه نوآوری در استان گلستان اشاره کرد و گفت: پیش از این در استان گلستان کارخانه نوآوری وجود نداشت و در گرگان برای فضای زیست بوم نوآوری شرکت های دانش بنیان این کارخانه نوآوری در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پارک علم  و فناوری استان گلستان ادامه داد: این کارخانه نوآوری می تواند منجر به تحول بزرگی  در استان گلستان شود و این پروژه با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری انجام می شود.

 

غفاری بیان کرد: در این پروژه و در طراحی های آن فضایی برای استقرار استارتاپ ها، فضایی برای انجام کارهای اشتراکی و شرایط حضور سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: پس از مراسم کلنگ زنی این پروژه، بلافاصله کار ساخت آن به پیمانکار واگذار خواهیم کرد و نقشه ها برای ساخت این پروژه فراهم شده است.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه این کارخانه نوآوری در فضای  3هزار و 600 متر دیده شده است، افزود: ساخت این پروژه با اعتبار پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز می شود.

 

غفاری تاکید کرد: در طراحی این کارخانه نوآوری  دو فاز دیده شده و امیدواریم فاز نخست آن را تا سال آینده با اعتباری که تدارک دیده شده به پایان برسد.

 

وی گفت: دومین کارخانه نوآوری استان در گنبدکاووس ساخته خواهد شد که در مرحله تهیه نقشه است و برای ساخت آن تفاهم نامه ای با دانشگاه گنبدکاووس منعقد شده است.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارخانه نوآوری گلستان مهدی غفاری غفاری شرکت های دانش بنیان دانش بنیان کارخانه نوآوری استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد