Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به بارش شدید باران و برف در محورهای مازندران، هم اکنون هر سه محور مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه به دلیل ریزش برف و اختمال ریزش بهمن مسدود شده است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازساری، هم اکنون بارش شدید برف در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه ادامه دارد و محورهای هراز و کندوان به دلیل احتمال ریزش برف از دیشب مسدود و کماکان این مسدودی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محور سوادکوه به عنوان تنها محور برای ورودی مسافران تهرانی به مازندران در مقاطعی از خروجی پل سفید مسدود شده و خودروهای بسیاری در محور کنار جاده‌ها تجمع کردند.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، بارش‌ها در استان تا بامداد پنجشنبه ادامه داشته و بیشتر بارش‌های برف و باران به ترتیب مربوط به سیاه بیشه کندوان و ساری با میزان ثبت 56 میلی متر و47 سانتی متر برف و باران بوده است.

ترافیک سنگین در پل فردیس/ برف ‌درختان را شکست + فیلممحور خوش‌ییلاق به علت کولاک و بارش شدید برف مسدود شدبارش برف محورهای مواصلاتی استان اصفهان را در بر گرفتانسداد چند محور به دلیل سیلاب/ برف و باران در جاده‌های 18 استان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه جاده هراز و کندوان به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شد، گفت: هم اکنون جاده‌های استان برفی و سطح جاده ها لغزنده است. محور سوادکوه نیز به دلیل بارش برف و کولاک شدید در مقاطعی از مسیرها مسدود است.

وی از مسدود شدن دوباره محور هراز به علت برف سنگین خبر داد و گفت: راهداران و ماموران پلیس راه در تلاش هستند تا این محور را بازگشایی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان از دیشب تا کنون به علت بارش برف و سقوط بهمن بسته شده است گفت: هم اکنون تردد خودروها در محور فیروزکوه و کیاسر به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل هواشناسی مازندران نیز با اشاره به اینکه دریای خزر امروز طوفانی و  ارتفاع موج تا سه متر خواهد رسید، گفت: بیشینه سرعت وزش باد در روز تا 10 متر بر ثانیه مورد انتظار است.

محمد رضا رضوی افزودک:صیادان پَره نیز با توجه به وضعیت دریا مراقب دام و تور‌های خود باشند و از فعالیت صیادی خودداری کنند.

انتهای پیام/‌681/ش

R41358/P1377/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال