Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:31:46 GMT

همه سراهای دانشجویی دانشگاه چمران اهواز تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۰۶۲

ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری ناشی از کرونا، سراهای دانشجویی تعطیل شدند.

علیرضا قدردان‌مشهدی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی و به‌منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، سراهای دانشجویی این دانشگاه، تعطیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، وی افزود: بدین منظور از دانشجویان محترم تمامی مقاطع تحصیلی درخواست می‌شود تا حداکثر ظهر فردا (پنج‌شنبه هشتم اسفندماه) نسبت به تخلیه سراهای دانشجویی اقدام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: زمان بازگشایی تمامی سراهای دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان کروناویروس دانشگاه شهید چمران دانشگاه شهید چمران اهواز دانشجویی دانشگاه سراهای دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن شدن نفر بر اثر برخورد تریلر و پراید در حمیدیه خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی برخورد تریلر و پراید که ساعت ۱۳:۰۰ امروز (۸ اردیبهشت‌ماه)  در مسیر حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی  پیچ سید جابر رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله، یک دختربچه هشت ساله و سه زن ۳۷، ۳۸ و ۵۶ ساله بودند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳