Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: وزش باد شدید و گردوخاک شعاع دید افقی در نصرت آباد زاهدن را به ۴۰۰ متر کاهش داد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمود دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت وزش باد شدید و گردوخاک از امروز در زاهدان و نواحی مرکزی استان آغاز شد و شعاع دید افقی در اکثر این مناطق را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برف محورها‌ی مواصلاتی "هراز، کندوان و سوادکوه" را مسدود کرد / دریای خزر طوفانی شدوزش باد و طوفان تا فردا در کرمان ادامه دارد؛ کاهش شدید دما از اواخر وقت امشبوزش تندباد و طوفان شن در کرمان تا پنجشنبه ادامه داد؛ سرعت وزش باد در کرمان تا 95 کیلومتر بر ساعت می‌رسد

وی افزود: تا ساعت 20:30 دقیقه امشب بیشینه سرعت وزش باد در نصرت آباد زاهدان به 68 کیلومتر بر ساعت رسید که شعاع دید افقی را در محدوده اداره هواشناسی این شهر را به 400 متر رساند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زاهدان نیز بیشینه سرعت وزش باد تا این موقع به 18 متر بر ثانیه معادل 65 کیلومتر بر ساعت رسید و گردوخاک حاصل دید افقی را در محدوده فرودگاه زاهدان به 5000 متر کاهش داد.

دیانتی تصریح کرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی وزش بادهای جنوبی تا فردا در زاهدان و نواحی مرکزی استان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از فردا با شمالی شدن جریانات وزش باد شدید، نیمه شمالی استان را در بر می گیرد که علاوه بر خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا، موجب کاهش 7 تا 12 درجه ای دمای هوا می‌شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: این کاهش دما  از پنج شنبه در شمال و از روز جمعه در نواحی مرکزی استان رخ می دهد که انتظار می رود موقتی باشد و از روز شنبه مجدد روند افزایش دما در سطح استان حاکم شود.

انتهای پیام/392/ ع

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دید افقی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند