Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم طاهری گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای کوهانی در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا ازهمدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ابراهیم طاهری با اشاره به اینکه در طول سال جاری با وجود تمامی محدودیت های اعتباری، خدمت رسانی به مشترکین روستایی متوقف نشد؛عنوان کرد: دربازه زمانی مذکور، در 3 روستای بابای رستم، سیاه دره ملوسان و گردیان تعویض و توسعه شبکه آبرسانی عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:درهمین رابطه یک میلیارد تومان در روستای بابا رستم، 500 میلیون تومان در روستای گردیان و 350 میلیون تومان در روستای سیاه دره هزینه شد.

طاهری همچنین با اذعان به اینکه در 12 ماهه سال جاری آبرسانی به روستای تپه یزدان نیز کلید خورد،اظهارداشت:این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام است؛ضمن اینکه تا کنون 300 میلیون تومان اعتبار نیز در این زمینه هزیه شده است.

وی ادامه داد:همچنین آبرسانی به روستای ده موسی نیز از دیگر پروژه های تعریف شده در سال جاری بود که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و هزینه کرد 350 میلیون تومان در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهاوند همچنین از آبرسانی به روستای کوهانی خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی آبرسانی به روستاهای راوند علیا و راوند سفلی را از دیگر پروژه های در دست انجام دانست و عنوان کرد: این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، با هزینه کرد 350میلیون تومان در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به دیگر پروژه در دست اقدام گفت: پروژه خط انتقال آب گاماسیاب به روستاهای پایین دست نیز با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و هزینه کرد 3 میلیارد تومان در حال انجام می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبرسانی روستایی پیشرفت فیزیکی میلیون تومان حال انجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان