Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: متاسفانه تصادف زنجیره ای امروز اتوبان قزوین_زنجان ۳ کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، قدرت اله مهدیخانی در پی برف و کولاک و تصادف زنجیره ای امروز اتوبان قزوین_زنجان که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان صورت گرفت، اظهار داشت: تصادف زنجیره ای امروز متاسفانه 3 کشته و 11 زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه از روز گذشته با شروع بارش های قابل ملاحظه در سطح منطقه به صورت باران و برف، شاهد بروز کولاک در محورهای مواصلاتی و گردنه های برف گیر استان قزوین بودیم، عنوان داشت: متاسفانه صبح امروز در لاین شمالی اتوبان قزوین به زنجان، مقابل شرکت پرشین فولاد ، تصادف زنجیره ای بین حدود 200 خودرو روی داد که 3 کشته و 11 زخمی برجای گذاشت.

وی با ابراز تاسف از بی توجهی به هشدارهای هواشناسی و سایر دستگاههای متولی ادامه داد: با وجود هشدار های صورت گرفته در رسانه های عمومی و فضای مجازی، متاسفانه به علت بی توجهی برخی از هموطنان شاهد سانحه دلخراش امروز بودیم.

احتمال بارش شدید برف و باران در استان قزوینجاده چالوس بسته شد/ انسداد محور زنجان-قزوین به دلیل کولاک شدید

مدیر کل مدیریت بحران استان ضمن قدردانی از خدمت رسانی دستگاههای امدادی ازجمله پلیس راه، راهداری، اورژانس و هلال احمر، تصریح داشت: از مردم می خواهیم در چنین شرایطی از سفرهای غیر ضروری خودداری نموده و در صورت الزام به سفر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات لازم همراهی لازم با نیروهای امدادی مستقر در جاده ها را داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

 

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اورژانس آب و هوا استانداری قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس آب و هوا استانداری قزوین اورژانس آب و هوا استانداری قزوین تصادف زنجیره ای امروز اتوبان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی

شبکه المیادین از کمین بزرگ رزمندگان مقاومت لبنان علیه نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «رویسات العلم» و همچنین «المالکیه» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رزمندگان حزب‌الله لبنان بامداد امروز موفق به شکار نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در دو نقطه مرزی در جنوب لبنان شدند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزشهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

شبکه المیادین خبر داد که در کمین اول، زمانی که خودروی نظامیان اسرائیلی به نقطه مرزی مجاور شهرک «رویسات العلم» رسید، رزمندگان لبنانی با انواع موشک‌های هدایت‌شونده آن‌ را هدف دقیق قرار دادند که در پی آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در کمین دوم نیز نیروهای پیاده ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «المالکیه» در تیررس نیروهای حزب‌الله قرار گرفتند که در این عملیات نیز تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع لبنانی، ارتش اسرائیل هم اکنون وارد منطقه شده است تا کشته‌ها و زخمی‌ها را خارج کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت