Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:47:47 GMT

استقلال با تعویض هواپیما راهی سیرجان شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۸۶۷

استقلال با تعویض هواپیما راهی سیرجان شد

کاروان تیم استقلال بعد از تعویض هواپیما دوباره راهی شهر سیرجان شد.

به گزارش مشرق، پرواز تیم استقلال به سیرجان به علت نقص فنی بعد از حدود70 دقیقه  پرواز به فرودگاه مهر آباد بازگشت.

 

پس از بازگشت کاروان استقلال به فرودگاه مهرآباد آبی پوشان پایتخت با تعویض هواپیما دوباره راهی سیرجان شدند.

به گزارش فارس، تیم استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتراز ساعت 16 روز پنج شنبه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا استقلال سیرجان گل گهر سیرجان لیگ برتر نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • بلینکن وارد چین شد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد