Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان در نشست با مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: هر انسانی به اندازه خود باید احساس مسئولیت کند و اگر دچار مریضی شد کمتر در جامعه حضور یابد.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه تعطیلات برای دوری از اجتماعات بوده اما بسیاری از هموطنان آن را فرصیتی برای مسافرت قرار داده اند گفت: تعطیلی در بعضی از مناطق بی مورد بوده بطوریکه همین تعطیلات باعث شده جمعیت زیادی در کانون دوم بحران یعنی حوزه شمال حضور پیدا کنند که همین مساله بیشتر باعث گسترش ویروس کرونا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: متاسفانه موج مسافر در چابهار نیز باعث ایجاد نگرانی برای شیوع این ویروس در استان شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این نشست با ابراز نگرانی از ویروس کرونا در استان اظهار داشت: با حرکات و تبادلات جمعیتی نگرانی‌ها برای شیوع این ویروس افزایش یافته است.

 سید مهدی طباطبایی گفت: مدارس را به دلیل کم شدن رفت و آمدها و شیوع این ویروس تعطیل کردند اما متاسفانه نتیجه عکس در جامعه گرفتیم و در استان گیلان شاهد افزایش ورودی ۲۰ درصدی مسافر در چند روز اخیر بوده‌ایم.

او  افزود: در جنوب سیستان و بلوچستان موجی از سفرها را به شهر چابهار شاهدیم و این طبیعتا با وجود نگرانی مردم برای این ویروس همخوانی ندارد و باید مدیریت شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی استانداری سیستان و بلوچستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان