Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:57:55 GMT

آموزش دروس سه مقطع تحصیلی از شنبه در صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۹۷۱

آموزش دروس سه مقطع تحصیلی از شنبه در صدا و سیما

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش در برنامه خبری گفت: از شنبه با یک کار فشرده و سنگین در چند بخش در طول روز برنامه‌های کلاسی را به صورت مکمل در این شبکه دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های مدارس و سرفصل‌ها تدریس شده و ما کار مکمل انجام خواهیم داد.

به گفته وی بخش صبحگاهی در چند بخش مختص آموزش دروس ابتدایی، چند بخش در ظهر مختص تدریس دروس مقطع متوسطه اول و چند بخش عصرگاهی مختص تدریس دروس متوسطه دوم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعه‌ای از کارشناسان آموزش و پرورش در معاونت‌های مختلف کار جدی می‌کنند تا دبیران آشناتر به گفتار رسانه‌ای را برای تدریس دروس انتخاب کنند و جدول پخش فردا شب نهایی می‌شود و از شنبه برنامه‌ها به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

کد خبر 4864338 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش شبکه آموزش ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 دستگیری سارق قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی نیروی انتظامی آتش نشانی علی اعطا تعطیلی مدارس چند بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز