Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه اینتر برای جذب مدافع میانی تیم فوتبال تاتنهام با این بازیکن تماس گرفته است. تاریخ انتشار: 22:03 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه انگلیسی «ایونینگ استاندارد» گزارش داد؛ باشگاه اینتر به منظور جذب یان فرتونگن مدافع میانی تاتنهام با خود این بازیکن بلژیکی تماس گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه ایتالیایی به دنبال این است تا این مدافع ۳۲ ساله را به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو به خدمت بگیرد.

فرتونگن که از سال ۲۰۱۲ در تاتنهام عضویت دارد و تاکنون بیش از ۳۰۰ بازی برای اسپرز انجام داده است، قرارداد کنونی‌اش با تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

در صورتی که این مدافع بلژیکی راهی اینتر شود دوباره می‌تواند در کنار کریستین اریکسن بازی کند، بازیکنی که در ماه ژانویه با قراردادی به ارزش ۱۷ میلیون پوند به نراتزوری پیوست.

فرتونگن که ۱۱۸ بازی ملی و ۹ گل زده با پیراهن بلژیک در کارنامه دارد، در فصل جاری در ۲۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای اسپرز به میدان رفته و آمار یک‌ گل زده و یک پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

این دومین بازیکنی از تاتنهام است که مدنظر باشگاه اینتر برای خرید قرار گرفته است. پیش از این اریکسن در ماه ژانویه راهی تاتنهام شد.

بیشتر بخوانید: کاوانی: تا روز آخر برای موفقیت پاری‌سن‌ژرمن تلاش می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینترمیلان یان فرتونگن تاتنهام کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو

بونجورنو شاید تورینو را در تابستان 2024 ترک کند

طرفداری | تعداد تیم های علاقه مند به جذب الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیایی تورینو افزایش یافته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی تحرکاتی برای جذب الساندرو بونجورنو داشته اما اینتر نیز نام او را در صدر فهرست گزینه های تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی قرار داده است. یوونتوس هم وضعیت این مدافع 24 ساله را زیرنظر خواهد داشت و در صورت جدایی یکی از مدافعانش برای خرید او اقدام خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!